Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Bianca

Normaal gesproken ben ik dik tevreden over de levering, maar wacht nu anderhalve week op de bestelling.
Weet dat ze druk zijn in het magazijn en dit krijg je ook te horen via de...
Weet dat ze druk zijn in het magazijn en dit krijg je ook te horen via de klantenservice.
Als ik had geweten dat ik zo lang moet wachten was ik naar de winkel gegaan.
Idee om klanten die op hun bestelling wachten een kortingsvoucher te geven?

Snelle reactie vd klantenservice

Een kortingvoucher aanbieden voor het lange wachten.

Reactie My Jewellery:

Hi Bianca! Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat onze klantenservice jou zo snel heeft kunnen helpen. Wij waarderen jouw feedback enorm en zullen jouw punten dan ook zeker meenemen in de... Hi Bianca! Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat onze klantenservice jou zo snel heeft kunnen helpen. Wij waarderen jouw feedback enorm en zullen jouw punten dan ook zeker meenemen in de toekomst! Kom je snel weer een keer bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

Sandra

Service afdeling denkt goed mee!

Service afdeling. Jurkjes zijn er nog niet, feestje is al geweest. Er wordt meegedacht aan een hele goede oplossing!! En sowieso werd er meteen opgenomen!

Op dit moment de levertijd, maar is verklaarbaar, zijn met het magazijn bezig.

Reactie My Jewellery:

Hi Sandra! Bedankt voor jouw mooie review! Wat fijn dat onze klantenservice jou goed heeft kunnen helpen. Veel plezier met je nieuwe jurken! Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Anne Smits

Goed!

Snelle levering, vriendelijk personeel, leuke en betaalbare producten!

Van te voren vermelden als een levering langer dan een week zal duren, niet pas als je de bestelling hebt geplaatst.

Reactie My Jewellery:

Hi Anne! YAY! Bedankt voor jouw mooie review! Wat fijn dat je zo enthousiast wordt van onze items en dat je goed bent geholpen door onze medewerkers! Wij waarderen jouw feedback en zullen jouw... Hi Anne! YAY! Bedankt voor jouw mooie review! Wat fijn dat je zo enthousiast wordt van onze items en dat je goed bent geholpen door onze medewerkers! Wij waarderen jouw feedback en zullen jouw punten meenemen in de toekomst. Zien we je snel weer? Liefs, Dewi team My Jewellery

Charlotte

Positief

Snelle service, snel opgelost als iets kapot is of verkeerd gaat

Ik heb 1x een knoopje gehad van mijn broek die los zat maar dat kun je zelf vast naaien.

Reactie My Jewellery:

Hi Charlotte! Bedankt voor jouw mooie review! Daar worden wij heel blij van! Super fijn dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Veel plezier met je items gewenst! Kom je snel weer een... Hi Charlotte! Bedankt voor jouw mooie review! Daar worden wij heel blij van! Super fijn dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Veel plezier met je items gewenst! Kom je snel weer een keer bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

E

Matig

Heb anderhalve week op mijn levering zitten wachten waardoor ik geen cadeau had voor de jarige job, beetje jammer!

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor jouw review! Op dit moment zijn we ons warehouse aan het optimaliseren, zodat we jouw pakket in de toekomst nog sneller kunnen versturen. Hierdoor kan het tijdelijk voorkomen dat de... Hi! Bedankt voor jouw review! Op dit moment zijn we ons warehouse aan het optimaliseren, zodat we jouw pakket in de toekomst nog sneller kunnen versturen. Hierdoor kan het tijdelijk voorkomen dat de levering van jouw pakket langer duurt dan je van ons gewend bent. Hopelijk is de jarige alsnog blij met de enkelbandjes en de initial bedel. Liefs, Dewi team My Jewellery

anoniem

Bedrag om online iets te bestellen voor gratis verzending is vanaf 50 euro

bedrag voor gratis verzending bij online aankoop verlagen

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor jouw review en feedback! Wij waarderen feedback enorm en zullen jouw punten dan ook zeker meenemen in de toekomst. Hopelijk zien we je snel weer in een van onze boutiques of online!... Hi! Bedankt voor jouw review en feedback! Wij waarderen feedback enorm en zullen jouw punten dan ook zeker meenemen in de toekomst. Hopelijk zien we je snel weer in een van onze boutiques of online! Liefs, Dewi team My Jewellery

Cindy Tichelaar

Reactie My Jewellery:

Hi Cindy! WOW! Wat een prachtige review! Wat leuk om te horen dat je zo te spreken bent over je moeder & dochter armband, daar worden wij heel happy van. Kom je snel weer een keer bij ons... Hi Cindy! WOW! Wat een prachtige review! Wat leuk om te horen dat je zo te spreken bent over je moeder & dochter armband, daar worden wij heel happy van. Kom je snel weer een keer bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

Dagmar

Goede service, snelle reactie

Fijn communiceren via whatsapp, snelle reactie, goede oplossing geboden

Reactie My Jewellery:

Hi Dagmar! Bedankt voor jouw fantastische 10/10 review! WOW! Daar worden wij super blij van! Super fijn dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. Kom je snel weer een keertje bij ons... Hi Dagmar! Bedankt voor jouw fantastische 10/10 review! WOW! Daar worden wij super blij van! Super fijn dat je goed bent geholpen door onze klantenservice. Kom je snel weer een keertje bij ons shoppen? Liefs, Dewi team My Jewellery

Linda

Erg goed. Een item ontbrak in het pakketje; na prettig contact via whatsapp in het weekend is het item gelijk alsnog toegestuurd.

Goede en snelle service, mooie kwaliteit kleding.

Reactie My Jewellery:

Hi Linda, bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te zien en horen dat je zo enthousiast bent over onze items & service! We hopen dat je veel plezier hebt van de bestelde items. Zien we je... Hi Linda, bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te zien en horen dat je zo enthousiast bent over onze items & service! We hopen dat je veel plezier hebt van de bestelde items. Zien we je snel terug? Liefs Anouk, team My Jewellery.

Tessa

Prima kwaliteit

Snel geleverd

Staat dat de maat normaal valt, maar zat toch echt veel te strak bij mijn normale maat.
Helaas kun je niet gratis omruilen voor een andere maat.

Reactie My Jewellery:

Hi Tessa! YAY! Bedankt voor jouw mooie review! Fijn om te horen dat je zo happy wordt van de kwaliteit van onze items, daar worden wij ook heel blij van! Wist je dat je je item gratis kan... Hi Tessa! YAY! Bedankt voor jouw mooie review! Fijn om te horen dat je zo happy wordt van de kwaliteit van onze items, daar worden wij ook heel blij van! Wist je dat je je item gratis kan retourneren via een van onze boutiques? En dat je daarna het item in de juiste maat kan bestellen? Hopelijk tot snel! Liefs, Dewi team My Jewellery