Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Tatjana

Fijne service, mooie juwelen

Vriendelijkheid, en bereid om te helpen

Reactie My Jewellery:

Hi Tatjana, bedankt voor je positieve review. Super fijn om te lezen dat je enthousiast bent over onze items en dat je de service als fijn ervaart! Veel plezier met jouw bestelling & we hopen je... Hi Tatjana, bedankt voor je positieve review. Super fijn om te lezen dat je enthousiast bent over onze items en dat je de service als fijn ervaart! Veel plezier met jouw bestelling & we hopen je snel terug te zien. Liefs Anouk, team My Jewellery.

D hoeve

Leuke kleding wel wat duurder dan gemiddeld

Mooie kwaliteit

Iets meer voorradig van artikelen. Misschien iets lagere prijs.

Reactie My Jewellery:

Hi Danielle, bedankt voor je review. Super leuk om te lezen dat je enthousiast bent over onze items en de kwaliteit! Ook wil ik je bedanken voor de feedback. We zullen dit meenemen, zodat jouw shop... Hi Danielle, bedankt voor je review. Super leuk om te lezen dat je enthousiast bent over onze items en de kwaliteit! Ook wil ik je bedanken voor de feedback. We zullen dit meenemen, zodat jouw shop ervaring nog beter kunnen maken! Zien we je snel terug? Liefs Anouk, team My Jewellery.

Loua

Goed maar de klantenservice is minder

Mooie sieraden

Sneller reageren bij de klantenservice. Brievenbus pakketten leveringstijd aanpassen want dat is bij mij de laatste tijd niet meer de volgende dag in huis.

Reactie My Jewellery:

Hi Loua, bedankt voor je review. Super fijn om te horen dat onze items bevallen! Daarnaast bedanken we je graag voor de feedback. We zullen deze punten meenemen en hopen dit in de toekomst te kunnen... Hi Loua, bedankt voor je review. Super fijn om te horen dat onze items bevallen! Daarnaast bedanken we je graag voor de feedback. We zullen deze punten meenemen en hopen dit in de toekomst te kunnen verbeteren. Zien we je snel terug? Liefs Anouk, team My Jewellery.

Nina

Snelle bezorging, prachtige armbandjes.

Mooie goudkleurige armbandjes, voor mijn dochter en mijzelf. De mooie kleur blijft goed behouden, ook na drie weken vakantie, waarbij af en toe het armbandje om blijft en er veelvuldig wordt... Mooie goudkleurige armbandjes, voor mijn dochter en mijzelf. De mooie kleur blijft goed behouden, ook na drie weken vakantie, waarbij af en toe het armbandje om blijft en er veelvuldig wordt gezwommen in het zwembad.

Reactie My Jewellery:

Hi Nina, bedankt voor je mooie review. Super leuk om te zien dat jij en je dochter zo enthousiast zijn over de geshopte items! Ik hoop jullie snel weer te zien op onze webshop of in één van onze... Hi Nina, bedankt voor je mooie review. Super leuk om te zien dat jij en je dochter zo enthousiast zijn over de geshopte items! Ik hoop jullie snel weer te zien op onze webshop of in één van onze boutiques. Liefs Anouk, team My Jewellery.

Roos

Ik heb een goede ervaring met myjewellery. Door de goede kwaliteit sieraden voor een lage prijs. De kleren die my jewellery verkoopt zijn allemaal erg mooi!

- sieraden zijn goede kwaliteit voor een lage prijs
- sieraden zijn goede kwaliteit voor een lage prijs
- de mensen jn de winkel helpen je vriendelijk
- de winkels zien er altijd goed uit
- de kleren zijn van goede kwaliteit
- de site is overzichtelijk
- van alles wat

Ik heb niet echt verbetering punten, ik denk dat andere bedrijven veel van het bedrijf kunnen leren.

Reactie My Jewellery:

Hi Roos, bedankt voor je mooie review. Super leuk om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery, WOW! Ik hoop dat je veel plezier hebt van jouw geshopte items & je snel weer langs komt op... Hi Roos, bedankt voor je mooie review. Super leuk om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery, WOW! Ik hoop dat je veel plezier hebt van jouw geshopte items & je snel weer langs komt op onze webshop of in één van onze boutiques. Liefs Anouk, team My Jewellery.

Bianca van der bijl

Heel erg goed

Alles blijft supermooi 💞

Niets!!

Reactie My Jewellery:

Hi Bianca, bedankt voor je positieve review. Super leuk om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery en de kwaliteit van de items! Veel plezier met jouw bestelling. Zien we je snel terug?... Hi Bianca, bedankt voor je positieve review. Super leuk om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery en de kwaliteit van de items! Veel plezier met jouw bestelling. Zien we je snel terug? Liefs Anouk, team My Jewellery.

Bibi

Heel fijn goede hulp heb der al men sieraden van

Goede service

Reactie My Jewellery:

Hi Bibi, bedankt voor je positieve review. Super fijn om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery en onze service! Veel plezier met jouw bestelling & ik hoop je snel weer terug te zien... Hi Bibi, bedankt voor je positieve review. Super fijn om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery en onze service! Veel plezier met jouw bestelling & ik hoop je snel weer terug te zien in onze webshop of in één van onze boutiques. Liefs Anouk, team My Jewellery.

Romy

Top kwaliteit, en top levering

Professionele en veilige verpakking

Reactie My Jewellery:

Hi Romy, bedankt voor je positieve review. Super leuk om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery en de verzending van jouw pakket! Veel plezier met de geshopte items en we hopen je snel... Hi Romy, bedankt voor je positieve review. Super leuk om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery en de verzending van jouw pakket! Veel plezier met de geshopte items en we hopen je snel terug te zien. Liefs Anouk, team My Jewellery.

Wichesta

Altijd heel blij met MyJewellery

Goeie kwaliteit en mooie sieraden.

Reactie My Jewellery:

Hi Wichesta, bedankt voor je positieve review. Super leuk om te zien dat je enthousiast bent over My Jewellery en de kwaliteit van de items! Zien we je snel terug? Liefs Anouk, team My Jewellery.

Maureen

Prima!

Leuke betaalbare sieraden welke ook mooi blijven!

Reactie My Jewellery:

Hi Maureen, bedankt voor je review. Super leuk om te horen dat je veel plezier hebt van jouw bestelling! We hopen je snel terug te zien in onze webshop of in één van onze boutiques. Liefs Anouk,... Hi Maureen, bedankt voor je review. Super leuk om te horen dat je veel plezier hebt van jouw bestelling! We hopen je snel terug te zien in onze webshop of in één van onze boutiques. Liefs Anouk, team My Jewellery.