Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

T

Leuke en fijne winkel om te shoppen

Snelle reactie van de klantenservice

Reactie My Jewellery:

Hi Tirza, dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen! We staan altijd voor je klaar, zowel in de boutique als online via onze klantenservice. We vinden het super gezellig... Hi Tirza, dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze beoordeling te plaatsen! We staan altijd voor je klaar, zowel in de boutique als online via onze klantenservice. We vinden het super gezellig wanneer je bij ons langskomt. Daarnaast kan je ook altijd een bericht sturen naar onze klantenservice, zodat we met je mee kunnen kijken! Liefs, Julie Team My Jewellery

E Schoolderman

Mijn ervaringen zijn altijd erg positief! Ik bestel graag bij My Jewellery

Fijne en duidelijke klantenservice. Ze helpen je met alles en komen altijd met goede alternatieven. Zijn erg meedenkend.

Reactie My Jewellery:

Hi Elsa, bedankt voor deze geweldige review! Elke dag werken we met veel POWER om de mooie bestellingen van onze klanten te verzenden. Daarnaast staan we ook altijd klaar om hulp te bieden waar... Hi Elsa, bedankt voor deze geweldige review! Elke dag werken we met veel POWER om de mooie bestellingen van onze klanten te verzenden. Daarnaast staan we ook altijd klaar om hulp te bieden waar nodig, zodat de beste oplossing gegeven kan worden. Zien we je snel weer in een van onze boutiques of op onze webshop? Liefs, Julie Team My Jewellery

Vera

Geweldige winkel

Myjewellery is een gezellige en mooie boutique met een ruim assortiment vol leuke sieraden en kleding!

Reactie My Jewellery:

Hi Vera, WAUW wat een top beoordeling heb je ons gegeven! Met onze items willen we elk moment speciaal maken, zodat alles een celebration is. We ontwerpen de meest unieke collecties om van elke... Hi Vera, WAUW wat een top beoordeling heb je ons gegeven! Met onze items willen we elk moment speciaal maken, zodat alles een celebration is. We ontwerpen de meest unieke collecties om van elke ervaring een belevenis te maken om nooit te vergeten. Veel plezier van je item! Liefs, Julie team My Jewellery

Patricia Plompen

Erg blij mee

Super snelle actie van de klant service. Een oorbel was met verkeerd iniciel leter.Hun sturen nieuwe setje oorbellen gratis.

Reactie My Jewellery:

Hi Patricia, bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat het probleem snel en goed is opgelost! We hopen dat je veel plezier hebt van jouw bestelling. Zien we je snel terug in onze... Hi Patricia, bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat het probleem snel en goed is opgelost! We hopen dat je veel plezier hebt van jouw bestelling. Zien we je snel terug in onze webshop of in één van onze boutiques? Liefs Anouk, team My Jewellery.

Maria

Leuke kleding voor leuke prijs

Leuke /aparte kleding

Reactie My Jewellery:

Hi Maria, dankjewel voor de positieve beoordeling! Elke dag werken we met super veel plezier om de meest unieke items te ontwerpen. Op die manier kan jij stralen op elke moment van de dag. Zien we... Hi Maria, dankjewel voor de positieve beoordeling! Elke dag werken we met super veel plezier om de meest unieke items te ontwerpen. Op die manier kan jij stralen op elke moment van de dag. Zien we je snel weer in een van onze boutiques of op onze webshop? Liefs, Julie, team My Jewellery

Beatrix

Had een gift card bestelt kreeg er een leuke armband bij.

Reactie My Jewellery:

Hi Beatrix, WAUW wat een top review heb je ons gegeven! Super fijn om te horen dat je de bestelling snel hebt mogen ontvangen. We doen ons uiterste best om de mooie bestellingen, zo snel mogelijk te... Hi Beatrix, WAUW wat een top review heb je ons gegeven! Super fijn om te horen dat je de bestelling snel hebt mogen ontvangen. We doen ons uiterste best om de mooie bestellingen, zo snel mogelijk te leveren. Gelukkig is dat bij je gelukt! Zien we je snel weer op onze webshop of in een van onze boutiques? Liefs, Julie team My Jewellery

Carola

Leuke sieraden voor een betaalbare prijs

Mooi design.

Reactie My Jewellery:

Hi Carola, bedankt voor de mooie review. Super leuk om te horen dat onze items in de smaak vallen. Veel plezier van de items & we hopen je snel weer terug te zien! Liefs Anouk, team My Jewellery.

Roos Raadsveld

Goede kwaliteit

Heb ik niet

Reactie My Jewellery:

Hi Roos! Bedankt voor jouw enthousiaste 10-sterren review! Wat super leuk om te horen dat jij fan bent van de kwaliteit van onze items. Hopelijk zien we je snel weer in een van onze boutiques of... Hi Roos! Bedankt voor jouw enthousiaste 10-sterren review! Wat super leuk om te horen dat jij fan bent van de kwaliteit van onze items. Hopelijk zien we je snel weer in een van onze boutiques of online! Liefs, Lyana team My Jewellery

maya

Ik heb een giftcard besteld!

snel binnen en echt heel mooi ingepakt

in meer detail vertellen wat er met het pakketje gebeurt inplaats van “bestelling aan het verwerken”

Reactie My Jewellery:

Hi Maya! Heel erg bedankt voor je positieve review! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery, YES! Veel plezier van je giftcard en we hopen je snel terug te zien in een van... Hi Maya! Heel erg bedankt voor je positieve review! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent over My Jewellery, YES! Veel plezier van je giftcard en we hopen je snel terug te zien in een van onze boutiques of op onze webshop! Liefs, Esmee team My Jewellery

Danique

Leuke winkel met veel aanbod!

Veel aanbod en goede klanten service!

De website loopt vrijwel altijd vast. Het retouren van artikelen is erg duur, is bijna bij geen enkele winkel meer tegenwoordig. Daar kan aan gewerkt worden.

Reactie My Jewellery:

Hi Danique, bedankt voor jouw 8-sterren review! Super fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door de klantenservice. Wist je ook dat pakketjes kosteloos geretourneerd kunnen worden onze... Hi Danique, bedankt voor jouw 8-sterren review! Super fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door de klantenservice. Wist je ook dat pakketjes kosteloos geretourneerd kunnen worden onze boutiques? Daarnaast is de klantenservice voor jou beschikbaar om mee te kijken naar de problemen op onze website. Hopelijk zien we je snel terug in een van onze boutiques of online! Liefs, Lyana team My Jewellery