Vriendelijke, goed advies

Service en klantvriendelijkheid

Op maandag open zijn :-)

Soraya Dortmans

Een hele fijne en prettige ervaring. Als laatste zijn wij uitgekomen bij Reddy keukens, hierbij merkte we gelijk een groot verschil. Geen verkoper die tegenover je staat om een gevecht met addertjes... Een hele fijne en prettige ervaring. Als laatste zijn wij uitgekomen bij Reddy keukens, hierbij merkte we gelijk een groot verschil. Geen verkoper die tegenover je staat om een gevecht met addertjes onder het gras aan te gaan maar een fijne vriendelijke man die naast ons ging staan om de juiste en beste opties voor onze keuken te bekijken.

Meedenken zonder druk

WW

Goede voorlichting/ advies bij aankoop van onze keuken door deskundig personeel op zeer prettige wijze.

Persoonlijke benadering en nauwkeurigheid

Ga zo door!

Marleen

Goed geholpen met het bedenken van de keuken. Goede monteurs in dienst.

Fijn geholpen in de winkel/showroom.

Het afkitten van de keuken was later dan meteen na de plaatsing.

Bart Berendsen

Zeer goed fijn geholpen, even over na kunnen denken wat aanpassingen gedaan en gekocht. Levering was perfect, wat vragen tijdens de montage die werden snel beantwoord

Fijne benadering niet opdringerig

Technische tekening bleek achteraf niet goed te kloppen, aansluitingen vaatwasser zaten achter de vaatwasser dus niet mogelijk om deze aan te sluiten

Th.Röttger

Vriendelijke en deskundige en vooral niet opdringerig hulp

goede informatie

voor ons niet

Als je er naar binnen loopt word je niet overvallen door een scala aan keukens waardoor je al snel de bomen door het bos niet meer ziet. Prima geholpen. Geen " vervelende" verkooppraatjes maar op... Als je er naar binnen loopt word je niet overvallen door een scala aan keukens waardoor je al snel de bomen door het bos niet meer ziet. Prima geholpen. Geen " vervelende" verkooppraatjes maar op een heldere en correcte manier geholpen.

No nonsens instelling. Je weet waar je aan toe bent. Geen discussies over prijs. Is het ook meteen helder en weet je waar je aan toe bent.

Ga zo door!

tolkamp

snel advies, prijs direct, geen direct verkoop

nee

Klant vriendelijk en heeft een luisterend oor.

Kennis/ advies duidelijk.

Blijf allert qua mogelijkheden van keuken

Dhr. en Mevr. Zijdeveld

We kregen prima advies. Alle vragen werden met vakkennis beantwoord en er werd navraag gedaan bij fabrikanten.
Zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel. Ook de "nazorg" was zeer goed.

Wij wilden een ronde tafel hebben aan het einde van het aanrechtblad van hetzelfe materiaal als de aanrecht en dat is zo geleverd. Het geheel ziet er erg mooi uit.