Marco Venderbosch

Onze ervaring met Reddy keukens Doetinchem kunnen wij niet anders omschrijven dan zeer goed. We hebben wel lang getwijfeld over het feit van: gaan we voor nieuw of gaan we de bestaande keuken renoveren. Timo Kramer heeft ons een uitstekend advies gegeven en ruim de tijd genomen en we hebben alsnog besloten toch voor nieuw te gaan. We zijn ook blij dat we dit gedaan hebben, superblij met onze nieuwe keuken.

Eerlijk advies tegen een goede prijs, geen onderhandeling nodig, direct een scherpe prijs neergelegd.

Een verbeterpunt zou kunnen zijn de software die men gebruikt om de keuken samen te stellen, deze leek soms wat gebruikers-onvriendelijk als ik het vergelijk met het bedrijf waar we een tweede offerte hadden aangevraagd. Als voorbeeld: we hebben een kastenwand met combi-magnetron uitgekozen, de offerte zaten een paar fouten in. Het ging in dit geval over de twee zijwanden van de kast die in de offerte niet dezelfde afmetingen hadden, iets wat goede software zou moeten detecteren zodat er niet fout geproduceerd kan worden. Timo heeft het later handmatig aangepast en uiteindelijk is alles keurig kloppend geleverd en ontbrak er niets.

Score voor Reddy Keukens Doetinchem: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Keuken