Job

Na een ruime zoektocht naar onze nieuwe keuken zijn we uiteindelijk terecht gekomen bij Reddy keukens Barendrecht. Juist doordat we zoveel aan vergelijk hebben gedaan kan ik met recht zeggen dat het op zijn minst de moeite is om bij deze zaak te gaan kijken. Topkwaliteit keukens en apparatuur, qua prijs scherp en transparant en daardoor interessant. De eigenaar, Christian Twiest, is erg vriendelijk, "down to earth", en deskundig, datzelfde geldt voor zijn collega Aiten. Daarnaast kan ik uit eigen ervaring zeggen dat men ook veel geduld heeft en op geen enkele manier zaken opdringt. Wij hebben uiteindelijk onze keuken bij Reddy Barendrecht gekocht en zijn daar voor wat betreft het hele proces van bestelling, tot levering erg tevreden over, datzelfde geldt voor de kwaliteit. Ook over de aftersales zijn wij in elk geval erg tevreden. Kortom, kwalificatie: "zeer goed" van ons!

Vrijheid als klant, transparantie in kosten, vriendelijkheid en deskundigheid personeel, prijs-kwaliteit verhouding.

Score voor Reddy Keukens Barendrecht: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Keuken