Johannes

Onze ervaring met dit bedrijf is goed. We kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen. Ver voor de oplevering van onze nieuwbouwwoning startten we onze zoektocht naar een geschikte keuken. Van Ikea tot Tielemans, we zijn overal geweest. Uiteindelijk kies je dan op basis van een bepaald gevoel. Wij kregen dat bij Reddy keukens in Barendrecht. We kregen een deskundig advies, van een alles behalve opdringerige verkoper. De prijs is eerlijk te noemen en wat dat betreft onderscheiden ze zich van de andere zaken waar we zijn geweest. (Ikea uitgezonderd) De keuken is inmiddels geleverd en dat gebeurde op een nette manier. De kwaliteit is goed, minimaal hetzelfde als hetgeen de grote ketens leveren en misschien wel beter. Gedurende het proces hebben we ook nog eens een keer of 5 aanpassingen gedaan waarbij we ons zelf soms afvroegen "ze zullen wel denken: heb je ze weer".. We hebben dat echter nooit zo ervaren. Kortom complimenten voor het proces van ontwerp tot bestelling en levering, en voor het geduld.

Omgang met klant, eerlijke prijs, geduld, kwaliteit geleverd materiaal.

Een paar tips. Er wordt gemaild vanuit verschillende mailadressen. Dit is voor mij als klant lastig terugzoeken. Makkelijkst is vanuit één account. Probeer ervoor te zorgen dat alle gegevens op de offerte juist zijn en dat de tekeningen volledig zijn inclusief alle maatvoering en dergelijke. Jullie zijn een franchise binnen een grote onderneming, ik weet niet of dat iedereen dat duidelijk is. Jullie proberen je al te onderscheiden via social media, ga daar vooral mee door!

Score voor Reddy Keukens Barendrecht: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Keuken inclusief apparatuur