Miquel van Rietschoten

De ervaring in de winkel was erg klantvriendelijk.

Klantvriendelijk

Nvt

J.B van Nieuwland

Mooi en overzichtelijk ingedeelde winkel vriendelijk en behulpzaam personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Reactie Pronto Wonen Spijkenisse:

Bedankt voor het delen van je ervaring!
We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze winkelopstelling en de aanwezige adviseurs šŸ˜Š
~Team Pronto Wonen Spijkenisse online

Els 't Hooft

Prettige winkel, goed geholpen

gevarieerd aanbod

het duurde een aantal dagen voor de bezorgdienst belde voor een afspraak

G.C VAN DER HOEVEN

Prettige winkel met veel keus.

Kreeg een grote staal mee om thuis de kleur te bepalen

Bezorging tegen betaling uiteraard was keurig netjes verzorgd

Beste Heer/Mevrouw van der hoeven,
Beste Heer/Mevrouw van der hoeven,
We worden bij Pronto Wonen altijd zeer blij als we zulke positieve reviews mogen lezen! Fijn dat je zo tevreden bent over onze winkel en alle keuzemogelijkheden! Bedankt šŸ˜Š
~Team Pronto Wonen Spijkenisse online

ROB HAVELAAR

Tot op heden positief, moet nog afwachten op levereringā€¦

Medewerkers laten je ( na vraagje kan ik helpen?) met rust tijdens rondkijken, niet opdringerig, en reageren meteen wanneer je aandacht vraagt, en gewoon vriendelijk zoals verwacht mag worden..šŸ˜‰

Misschien bij inrichting winkel, optionele daglicht verlichting op bepaalde plekken plaatsen, ivm kleuren keuze van meubels en stoffen en houtsoorten, ( staan nu in sfeersetting) maar daglicht... Misschien bij inrichting winkel, optionele daglicht verlichting op bepaalde plekken plaatsen, ivm kleuren keuze van meubels en stoffen en houtsoorten, ( staan nu in sfeersetting) maar daglicht zoals daadwerkelijk in je woonkamer ziet er heel anders uit ( kleuren dusšŸ‘)

Beste Rob,
Beste Rob,
Bedankt voor je heldere feedback! We begrijpen precies wat je bedoelt. Meubels en vooral de stoffen erop zien er onder verschillende lichtbronnen inderdaad altijd net wat anders uit. Wij geven onze klanten daarom altijd graag een staaltje mee van de stof die ze mooi vinden. Zo kunnen ze hem in elk soort licht goed bekijken en eventueel naast al bestaande meubels houden om te bekijken of die er goed bij past.
Het is een zeer goede tip om in onze winkel te kiezen voor lampen die natuurlijker daglicht afgeven. We zullen ons zeker eens in alle mogelijkheden gaan verdiepen!
We hopen dat je bestelling spoedig bezorgd zal worden!
Nogmaals dank,
~Team Pronto Wonen online

J v Rotterdam

Zo vriendelijk en behulpzaam personeel !!

Uitstraling en inrichting winkel .

J.M. Roodbol

Klantvriendelijk, geen opdringerij, nemen en geven de tijd.

Henk de waal

Heel erg prettig

Goede en begrijpelijke uitleg

Pronto Wonen Spijkenisse

Hans van Osnabrugge

Ervaring met winkel is OK, maar ervaring met Pronto is zeer teleurstellend. Ene week meubels uitzoeken. Thuis kijken of alles past. Week later de koop sluiten en er achter komen dat we 350 euro meer... Ervaring met winkel is OK, maar ervaring met Pronto is zeer teleurstellend. Ene week meubels uitzoeken. Thuis kijken of alles past. Week later de koop sluiten en er achter komen dat we 350 euro meer moesten betalen dan de week ervoor geweest zou zijn. Prijs verhogingen kunnen voorkomen, maar 12.5% op twee meubels is wel erg veel en ronduit zeer ongeloofwaardig. Verkoopster Had duidelijke opdrachten van hogeraf dat er absoluut geen kortingen mogen worden gegeven. Schande

Vriendelijke verkoopster.

Voor mij niet belangrijk. Kom toch nooit meer.

Beste Hans,
Vervelend om te lezen dat je teleurgesteld bent. Graag leggen we uit waarom er momenteel prijsstijgingen voorkomen.
De prijzen van alle grondstoffen waar onze meubels uit...
Beste Hans,
De prijzen van alle grondstoffen waar onze meubels uit opgebouwd zijn blijven helaas maar stijgen... En dit is niet alleen het geval voor onze winkel. Iedereen heeft hier helaas mee te maken. En dat kan inderdaad flink oplopen.
We vinden het zeer spijtig dat je er recent zoveel last van hebt gehad. Dit hadden we natuurlijk graag anders gezien. Toch hopen we dat je ergens begrip kan vinden voor het feit dat ook wij afhankelijk zijn van verschillende invloeden van buitenaf.
Hopelijk heb je ondanks dit toch ergens een mooie inrichtingen kunnen samenstellen
~Team Pronto Wonen online