Hans van Osnabrugge

Ervaring met winkel is OK, maar ervaring met Pronto is zeer teleurstellend. Ene week meubels uitzoeken. Thuis kijken of alles past. Week later de koop sluiten en er achter komen dat we 350 euro meer moesten betalen dan de week ervoor geweest zou zijn. Prijs verhogingen kunnen voorkomen, maar 12.5% op twee meubels is wel erg veel en ronduit zeer ongeloofwaardig. Verkoopster Had duidelijke opdrachten van hogeraf dat er absoluut geen kortingen mogen worden gegeven. Schande

Vriendelijke verkoopster.

Voor mij niet belangrijk. Kom toch nooit meer.

Reactie Pronto Wonen Spijkenisse:

Beste Hans,
Vervelend om te lezen dat je teleurgesteld bent. Graag leggen we uit waarom er momenteel prijsstijgingen voorkomen.
De prijzen van alle grondstoffen waar onze meubels uit opgebouwd zijn blijven helaas maar stijgen... En dit is niet alleen het geval voor onze winkel. Iedereen heeft hier helaas mee te maken. En dat kan inderdaad flink oplopen.
We vinden het zeer spijtig dat je er recent zoveel last van hebt gehad. Dit hadden we natuurlijk graag anders gezien. Toch hopen we dat je ergens begrip kan vinden voor het feit dat ook wij afhankelijk zijn van verschillende invloeden van buitenaf.
Hopelijk heb je ondanks dit toch ergens een mooie inrichtingen kunnen samenstellen
~Team Pronto Wonen online

Score voor Pronto Wonen Spijkenisse: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Artikel: 10375702 - 10375700 - 10375699 - 10375701