ROB HAVELAAR

Tot op heden positief, moet nog afwachten op leverering…

Medewerkers laten je ( na vraagje kan ik helpen?) met rust tijdens rondkijken, niet opdringerig, en reageren meteen wanneer je aandacht vraagt, en gewoon vriendelijk zoals verwacht mag worden..😉

Misschien bij inrichting winkel, optionele daglicht verlichting op bepaalde plekken plaatsen, ivm kleuren keuze van meubels en stoffen en houtsoorten, ( staan nu in sfeersetting) maar daglicht zoals daadwerkelijk in je woonkamer ziet er heel anders uit ( kleuren dus👍)

Reactie Pronto Wonen Spijkenisse:

Beste Rob,
Bedankt voor je heldere feedback! We begrijpen precies wat je bedoelt. Meubels en vooral de stoffen erop zien er onder verschillende lichtbronnen inderdaad altijd net wat anders uit. Wij geven onze klanten daarom altijd graag een staaltje mee van de stof die ze mooi vinden. Zo kunnen ze hem in elk soort licht goed bekijken en eventueel naast al bestaande meubels houden om te bekijken of die er goed bij past.
Het is een zeer goede tip om in onze winkel te kiezen voor lampen die natuurlijker daglicht afgeven. We zullen ons zeker eens in alle mogelijkheden gaan verdiepen!
We hopen dat je bestelling spoedig bezorgd zal worden!
Nogmaals dank,
~Team Pronto Wonen online

Score voor Pronto Wonen Spijkenisse: 3.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
6 eettafel stoelen twv € 1150