N

Mooie meubelen

Communicatie, bezorgmethoden

Beste Nina,
Beste Nina,
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw ervaring met onze winkel. Kunt u aangeven wat waar u precies niet tevreden over bent? Wij willen uw tip meenemen in onze vergadering.
Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.

Fam De Korte

Prettig geholpen en wat ons betreft zijn we ook goed geadviseerd.

Prettig geholpen en wat ons betreft zijn we ook goed geadviseerd.

Erg lange levertijd.
Erg lange levertijd.
We hebben gekozen om het bankstel te laten afleveren. Dat duurde een week. Dat mag toch wel wat sneller. De aflevering gebeurde dan wel weer keurig en voorzichtig tot in de woonkamer.

Beste Fam De Korte,
Beste Fam De Korte,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij maken gebruik van een externe vervoersdienst voor onze bezorgingen. Dit betekend dat wij geen invloed hebben op de wachttijd van het vervoer, Wij zullen uw tip daarom doorgeven aan de bezorgdienst.
Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.

Hans

Veel keuze

Meer lampen

Beste Hans,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zullen uw tip meenemen in onze vergadering. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.
Team...
Beste Hans,

A G Deen

Heel goed

Deskundigheid personeel (Karen), bezorging en montage.

Winkel komt wat rommelig over, maar hoort bij uitstraling.

Beste A G Deen,
Beste A G Deen,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn momenteel druk bezig met het her decoreren van onze winkel. Hierdoor kan de winkel iets wat rommelig ogen. Wij hopen dat u binnenkort naar het eindresultaat komt kijken.

E Knoester

Vrienlijke medewerkers goede service en lekker dichtbij huis

Vriendelijke

Beste E Knoester,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.

Yvonne

Luisteren naar wensen

Beste Yvonne,

J.M.H. van Eeden

Mooie winkel met ruim assortiment

Mooie meubelen.
Meer dan goede bezorgers die beleefd, vriendelijk en deskundig waren

Personeel is vriendelijk maar lijkt ongeïnteresseerd of je wel of niet iets koopt

Beste J.M.H. van Eeden,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zullen uw tip bespreken met onze verkopers. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.
Met vriendelijke...
Beste J.M.H. van Eeden,

van der Bij

Behulpzame medewerkers, luisteren naar wat je wil en geven daarbij ook advies. Erg goed geholpen.

Er wordt geluisterd naar de wensen van de klant.

Sneller een aanspreekpunt kunnen vinden in de winkel.

Beste van der Bij,
Beste van der Bij,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn bezig om onze verkopers nog beter te verspreiden over de winkel. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel zodat wij u deze keer sneller kunnen helpen.

boeter

Prima bezorging heel tevreden

aardig personeel

rustig laten kijken de klant gerf wel aan als hij geholpen wil worden

Beste Boeter,
Team...