Bakker

Onaardig

Dichtbij

Iets klantvriendelijker zou fijn zijn, niet iedereen weet dat de winkels franchise zijn, en daardoor niet met je willen communiceren over een ander filiaal of online aankopen.

Goedemorgen Bakker,
Wat vervelend dat uw bezoek aan onze winkel niet naar verwachting is verlopen. Wij zullen
uw tip meenemen naar onze vergadering. Hopelijk mogen wij u in de toekomst...
Goedemorgen Bakker,
uw tip meenemen naar onze vergadering. Hopelijk mogen wij u in de toekomst overtuigen dat onze winkelmedewerkers wel degelijk klantvriendelijk zijn.

Kleij

Goede ervaring

Goede service aardig personeel.

Niets veranderen het is prima zo!

Beste Kleij,
Bedankt voor de review. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.

Job de Bel

Relext winkelen. Geen opdringerig personeel.

Klantvriendelijk

Beste Job de Bel,
Bedankt voor de mooie review. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.

J. BEUMER

Fijne winkel mooie keus alleen vreemd 4 stoelen in de aanbieding ik moest 5 stoelen hebben . De volle prijs betalen voor stoel 5. Vind dit vreemd vinden.

Grote keus

Nvt

Beste J Beumer,
Beste J Beumer,
Bedankt voor uw review. Soms worden artikelen afgeprijsd omdat ze als showmodel hebben gefungeerd, teruggebracht zijn of besteld zijn voor een klant maar deze afziet van de koop. Het is vervolgens niet toegestaan om deze korting door te voeren op andere "nieuw" te bestellen artikelen.
In uw geval zijn er 4 stoelen afgeprijsd met een bepaalde reden. De winkel kan u daarom niet de extra te bestellen stoel aanbieden voor hetzelfde bedrag.
Mocht u toch nog vragen hebben over onze werkwijze dan kunt u altijd de winkel mailen of bellen. Wij leggen het graag aan u uit.

Ineke Bultstra

Prima geholpen door vriendelijk team!
Afgeleverd in de vooraf afgesproken tijd.
Prima geholpen door vriendelijk team!
Afgeleverd in de vooraf afgesproken tijd.
Uiterst tevreden over de vriendelijke bezorging èn kundige ju montage,inclusief weer terug meenemen van verpakkingen door LTS Transport en bezorgservice Vlaardingen naar Hellevoetsluis!

Vriendelijke en goede service

Beste Ineke Bultstra,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier
met uw nieuwe meubels. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd
bellen/mailen.
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.

Ronald

Zijn vriendelijk geholpen met goed advies.
Ook LTS bezorgdienst was super.

Klant vriendelijkheid en voor al de bezorgdienst Super.

Beste Ronald,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.

Nel Beukelman

Prima , snel en vakkundig geholpen.
Duidelijk en keurig afgehandeld.

Heel veel leuke spullen.

Het is jammer dat je met de trap naar boven moet, geen lift.voor oude mensen bijna niet te doen.

Beste Nel Beukelman,
Bedankt voor de mooie beoordeling. We zullen uw tip meenemen naar onze vergadering. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel!
Met vriendelijke...
Beste Nel Beukelman,

N

Wij hebben dit jaar meubels gekocht en moet zeggen dat we toen in de winkel leuk geholpen zijn. Maar daarna bijna een half jaar moeten wachten op de meubels en ja ook helaas door de corona. In een... Wij hebben dit jaar meubels gekocht en moet zeggen dat we toen in de winkel leuk geholpen zijn. Maar daarna bijna een half jaar moeten wachten op de meubels en ja ook helaas door de corona. In een korte tijd een paar mailtjes gekregen met de mededeling dat het uitgesteld werd. Hierover gesproken met de winkel. Helaas merkte we bij de verkopers ook wat irritatie en was dit met het ophalen van de meubels ook te merken. Op dit moment zou ik Pronto niet aanraden bij anderen en dat heeft te maken met de houding die sommige verkopers. Wat overigens jammer is omdat Pronto mooie en goede meubels heeft.

Op dit moment Hennie die niet.

De winkelmedewerkers zouden wat vriendelijker kunnen zijn.

Beste N,
Beste N,
Wat vervelend dat de afhandeling van uw bestelling niet zo leuk verliep als de aankoop. Wij zullen uw tip bespreken met de verkopers. Hopelijk mogen wij u nogmaals in onze winkel ontvangen.

Yvonne

Gezellig ontvangen

Geen tips

Beste Yvonne,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel!

Kleijwegt

Fijn geholpen