J.N. Roggeveen

Prima winkel, schandalige aftersales.

Vriendelijk personeel

Heb een relaxstoel gekocht van €1800 bij het eerste gebruik bleek het een robotstoel te zijn die uit zichzelf van stand veranderd. Eerste contact 4 mei, klacht doorgezet naar servicedienst. Zou zo... Heb een relaxstoel gekocht van €1800 bij het eerste gebruik bleek het een robotstoel te zijn die uit zichzelf van stand veranderd. Eerste contact 4 mei, klacht doorgezet naar servicedienst. Zou zo snel mogelijk opgelost worden. Na een paar dagen kregen wij een bericht dat de onderdelen naar ons verstuurd zouden worden en dan een bericht achter moesten laten dat ze binnen waren. Was in de tussentijd 8 mei geworden. Direct het bericht verzonden naar hun servicedienst dat er een afspraak gemaakt kon worden. 11 mei bericht gestuurd dat ik nog niks vernomen had. 12 mei zelf contact opgenomen met hun servicedienst, Hort Knutsen. Volgens hun medewerker hadden ze drie dagen vertraging met hun email???????? Volledig nieuw fenomeen. Er zou nu telefonisch een afspraak gemaakt gaan worden. Het wordt dus door het weekend op zijn vroegst de 14de en dan nog de afspraak. Schandalig dat de koper over achteraan moet zitten bij een nieuw artikel. Zal wel melden wanneer het opgelost is. Misschien beter om naar een winkel te gaan met een eigen service.

Beste Hans,
Beste Hans,
Bedankt voor het delen van je ervaring. Er blijkt inderdaad het een en ander mis te zijn met je fauteuil. Toen we deze melding van je binnen kregen hebben we dit dezelfde dag nog aangemeld bij de reparateur zodat er een afspraak gemaakt kon worden. We vinden het net zo vervelend als jij dat de stoel niet volledig naar wens is en hebben er dus gelijk werk van gemaakt. Je hebt hiervan een mail gekregen zodat indien de standaard gekozen datum toch niet uitkomt, je zelf kan aangeven wanneer ze wel langs mogen komen. Alle benodigden onderdelen zijn binnen bij de reparateur en we zien dat je een afspraak hebt gemaakt voor de reparatie.
Onze klantenservice had wat vertraging met de mail doordat er veel vragen/mails waren om te verwerken. Je mail was natuurlijk wel gewoon binnengekomen 😊
Mocht je hier toch nog vragen over hebben of nog het een en ander willen doorspreken dan horen we graag van je! Je mag ons mailen op service@mc-l.nl of even bellen naar 0180 644 644

K.W. van der Lugt

Geweldige winkelen prima personeel.

Gemaakte afspraken worden ook perfect uitgevoerd.

S wennekers

Professioneel

Mooie woonwinkel helder advies

Ronald de Snoo

Vriendelijk, geduldig en juiste vakkennis

Beste Ronald,
Beste Ronald,
We vinden het als team super fijn dat je de tijd hebt genomen om deze positieve beoordeling voor ons te schrijven! We wensen je veel woonplezier toe van de nieuwe stoelen en wie weet zien we je nog een keer terug in onze winkel 😊

G.bekker

Deskundig advies,denkt met je mee,

Sfeer

N.v.t.

Lamers

Mooie winkel

Na een week de stoelen nog niet binnen, terwijl ze op voorraad zijn.

Ingrid

Heel prettig en deskundig geholpen.

Zeer geïnteresseerde en meedenkende verkoopster! En heel goed advies gekregen.

Miranda

Leuke winkel met vriendelijk personeel. Goede uitleg over de opties voor onze bank. De bezorging via Lana Transport Services ging ook goed.Hele vriendelijke man en nam alle tijd om de bank goed in... Leuke winkel met vriendelijk personeel. Goede uitleg over de opties voor onze bank. De bezorging via Lana Transport Services ging ook goed.Hele vriendelijke man en nam alle tijd om de bank goed in elkaar te zetten en te plaatsen.

Hi Miranda,
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Hij zal vast en zeker een mooi plekje gekregen hebben in de woonkamer en we hopen dat je er nog jarenlang plezier van hebt...
Hi Miranda,
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Hij zal vast en zeker een mooi plekje gekregen hebben in de woonkamer en we hopen dat je er nog jarenlang plezier van hebt 😊

G. Brouwers

Zeer tevreden

Klant vriendelijkheid!en deskundig.

??????

Jan

Goed en vriendelijk geholpen en ook zeer tevreden over de bezorger Lana .Gelachenmet deze man .Hij trakteerde me zelfs nog bij Mc Donalds nadat we samen verpakkingsmateriaal hadden weggebracht bij... Goed en vriendelijk geholpen en ook zeer tevreden over de bezorger Lana .Gelachenmet deze man .Hij trakteerde me zelfs nog bij Mc Donalds nadat we samen verpakkingsmateriaal hadden weggebracht bij de stort .

Goede afspraken gemaakt die ze ook na kwamen

Beste Jan,
Wat leuk om je positieve review hier te mogen lezen en bedankt voor het complimentje aan Lana! We zetten graag een stapje extra voor onze klanten 😉
Wie weet tot ziens!
~Team...