G.van den Heykant

Goede service ,kunt op je gemak rondkijken zonder gelijk aangesproken te worden, deskundig advies ,prettig personeel.

Op je gemak kunnen rondkijken en uit proberen zonder gelijk iemand die vraagt kan ik u helpen.

Beste G. van den Heykant,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.

Fahmel

Super goed

Aardig personeel

Nee hoor prima

Beste Fahmel,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.

prive

Nee prima zo

Beste M,

B van Toorn

Goede uitleg/ hulp.

Als er bij een product het kaartje voorradig hangt dan ga ik ervan uit dat ik het direct meekan nemen. Helaas is het dan niet op voorraad in de desbetreffende winkel maar in een winkel elders. Ik... Als er bij een product het kaartje voorradig hangt dan ga ik ervan uit dat ik het direct meekan nemen. Helaas is het dan niet op voorraad in de desbetreffende winkel maar in een winkel elders. Ik vind dit erg jammer en teleurstellend vooral als je het product graag mee naar huis wil nemen. We moesten nu wachten.

Beste B van toorn,
Beste B van toorn,
Bedankt voor uw beoordeling. Onze winkel heeft maar een klein magazijn waardoor wij gebruik moeten maken van 3 grote magazijnen. Deze magazijnen zijn gevestigd in Naaldwijk, Utrecht en Barendrecht. Artikelen die 'op voorraad' zijn kunnen dus op één van deze magazijnen staan. Ik begrijp echter uw verwarring en zal uw tip daarom meenemen naar onze vergadering.
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.

Moerkerke

Slechte communicatie met klant

Mooi spullen

Communicatie naar de klant eerlijk zijn

Beste Moerkerke,
Beste Moerkerke,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat vervelend dat de communicatie niet naar verwachting is gelopen. Kunt u aangeven wat er volgens u mis is gegaan? Ik zou graag uw tip meenemen naar onze vergadering.
Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.

C.Rijsdijk

Met pronto zelf is niks mis. Prima bedrijf met aandacht voor de klant

Klantvriendelijkheid service gericht

Externe bezorgdienst verdient de schoonheidsprijs

Beste C,

Pronto Wonen Spijkenisse

Wij,mijn dochter en schoonzoon en ik hadden een prima ontvangst bij jullie.Er werd ons duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden zijn.We zijn daarom tot een bestelling overgegaan en moeten nu wachten... Wij,mijn dochter en schoonzoon en ik hadden een prima ontvangst bij jullie.Er werd ons duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden zijn.We zijn daarom tot een bestelling overgegaan en moeten nu wachten op de levering.

Op mijn vraag of jullie in het bezit zijn van een leenstoel i.v.m. de lange levertijd werd positief gereageerd,jullie gingen aan de slag. Een paar dagen later kreeg ik een telefoontje dat er een... Op mijn vraag of jullie in het bezit zijn van een leenstoel i.v.m. de lange levertijd werd positief gereageerd,jullie gingen aan de slag. Een paar dagen later kreeg ik een telefoontje dat er een stoel was.Die werd een paar dagen later door mijn dochter en schoonzoon opgehaald.Ik ben er heel blij mee,hier zit ik al een stuk beter in.Heel veel dank voor deze service. Mevr.Walterdie heb ik nietd

Die heb ik niet.

Beste HCM,
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze leenservice. Hopelijk kunt u snel uw nieuwe stoel ophalen.
Wij hopen u snel weer te mogen...
Beste HCM,
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.

Particulier

Heel klantgericht meedenkend personeel. Heel transparant. Assortiment net een beetje anders dan de rest. Nu nog wachten dat de leenbank voor de kerst wordt omgewisseld en kan genieten van mijn... Heel klantgericht meedenkend personeel. Heel transparant. Assortiment net een beetje anders dan de rest. Nu nog wachten dat de leenbank voor de kerst wordt omgewisseld en kan genieten van mijn nieuwe bank.

Leenbank, busje die de klant kan huren.

Op dit moment niet

Beste Peggy,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Hopelijk mogen wij u snel voorzien van uw nieuwe bank!

miny heezen

Hele goede ervaring