johan

Prima inrichting en aanbod. vriendelijke bediening

Fam v Duinen

Wat een geweldige zaak, goed geholpen door Monique, die ons van het begin tot eind heeft bijgestaan bij de aanschaf van onze meubels!

Monique🥰

Reactie Pronto Wonen Spijkenisse:

Bedankt voor deze prachtige review en alle complimenten over de service van onze Monique 😊
We vinden het als team ontzettend leuk om te lezen dat je bezoekje aan onze winkel helemaal naar wens was!
~ Team Pronto Wonen Spijkenisse

jan molendijk

Verkoopvriendelijk niet opdringerig.

Ervaren verkoopsters en verkoper.

Geen gaat zo door.

Reactie Pronto Wonen Spijkenisse:

Bedankt voor je compliment over al onze adviseurs in de winkel!
We wensen je nog jarenlang plezier van de nieuwe relaxfauteuil 😊

R. Looman

Fijne winkel om in alle rust rond te kijken.

Warme sfeer

Reactie Pronto Wonen Spijkenisse:

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling!
We zijn blij dat je winkelbezoek erg prettig was en wensen je nog veel plezier van de nieuwe eettafel 😊
~ Team Pronto Wonen Spijkenisse...
Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling!

C. de Waal

Mooie winkel

Snel en vriendelijk geholpen

Spijkenisse

De looproute vind ik erg lang en vervelend. Gelukkig mocht ik met de winkeljuffrouw dwars door de gordijnen heen. Zo ben je er echt sneller.

Ook de bezorging via een extern bedrijf, was erg netjes.

Het concept van Pronto: ophalen in Spijkenisse of Barendrecht of zeer hoge bezorgkosten waren mij niet bekend en viel me rauw op m’n dak. Er komen dus flink wat kosten bij helaas.

Reactie Pronto Wonen Spijkenisse:

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Fijn dat je samen met een van onze adviseurs een eigen route hebt kunnen lopen rechtstreeks naar de meubels die je graag wilde bekijken.
Veel...
Bedankt voor het schrijven van deze review.
Veel woonplezier gewenst van de nieuwe barkrukken! 😊

leo

veel keus

dat spullen niet gratis bezorgd worden vind ik apart

Michelle

Super goed geholpen door Karin O. Door haar deskundigheid en advies een mooie bank en eettafel+stoelen uitgezocht die perfect passen en waar we heel veel plezier van hebben. Ze neemt de tijd voor je... Super goed geholpen door Karin O. Door haar deskundigheid en advies een mooie bank en eettafel+stoelen uitgezocht die perfect passen en waar we heel veel plezier van hebben. Ze neemt de tijd voor je en je hebt niet het gevoel dat het even snel moet. Ook goede tips over het onderhoud en als er iets is waar je in de toekomst tegenaan loopt,krijg je ook ondersteuning: gemak, zekerheid en top service! Sowieso wordt je vrolijk van het hele team wat daar rondloopt, altijd vriendelijke begroeting!

Deskundigheid en aandacht voor de klant

Ik hoop dat de service in alle Pronto winkels als deze is

Hi Michelle,
Wij worden als team helemaal blij van al jouw prachtige complimenten!
Hi Michelle,
Wij worden als team helemaal blij van al jouw prachtige complimenten!
Karin vond het erg leuk om te mogen helpen met het uitkiezen van al je nieuwe pronkstukken. Deze meubels zullen je interieur een hele mooie upgrade geven 😊👏🏼
Gezellig dat je er was!

de Reuver

Geweest voor nieuwe meubels,en geholpen door een vriendelijke en geduldige verkoopster Suzan. En geslaagd.

De gezellige uitstraling en inrichting. Goede looproute waardoor je niks mist.

Wat een mooie beoordeling! Bedankt daarvoor 😊
Suzan vond het erg leuk dat ze mocht helpen met het maken van alle keuzes.
Alvast veel woonplezier gewenst van deze nieuwe aanwinsten!
~...
Wat een mooie beoordeling! Bedankt daarvoor 😊
Suzan vond het erg leuk dat ze mocht helpen met het maken van alle keuzes.
Alvast veel woonplezier gewenst van deze nieuwe aanwinsten!

Pronto Wonen

Helaas was de verkoopster vergeten te vertellen dat het systeem eruit lag tijdens de komende dagen en ben ik voor niets naar magazijn in Barendrecht gereden.
Dan maar afhalen in Spijkenisse...
Dan maar afhalen in Spijkenisse maar kan alleen op donderdagavond en dan werk ik altijd.
Miste hierin wel een stukje tegemoetkomende service na de miscommunicatie om de tafel dan op vrijdag klaar te zetten in de winkel

Nabellen of mailen ivm vergeten informatie .
Meer begrip om de klant daarna tegemoet te komen

Beste Manon,
Beste Manon,
Bedankt voor het delen van je winkelervaring. We hebben elkaar recent gesproken over deze situatie. Wij bieden graag nogmaals onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit je heeft opgeleverd en hopen dat je wel veel plezier zal hebben van deze tafel zodra je hem zaterdagochtend komt ophalen.
Om je iets tegemoet te komen hebben we de tafel naar ons filiaal gehaald zodat je niet nog een keer naar Barendrecht hoeft te rijden. Natuurlijk hadden we dit alles veel liever voorkomen. Klanttevredenheid is een van de belangrijkste dingen voor ons, vandaar dat we deze review ook zeer serieus nemen en dit nogmaals met het gehele team doorgesproken hebben zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.
Mocht je nog iets willen bespreken neem dan zeker even contact met ons op via: 0181 627 207