Jose

PRONTO SLIEDRECHT

W. de Bruin

Prettig gewinkeld en geholpen.

geen idee

Louwrina kleur & interieuradvies

Als interieurstyliste kom ik regelmatig in de winkel om items uit te zoeken voor mijn klanten. Vriendelijk, meedenkend personeel en vele mogelijkheden. Meer dan de website doet vermoeden. Al... Als interieurstyliste kom ik regelmatig in de winkel om items uit te zoeken voor mijn klanten. Vriendelijk, meedenkend personeel en vele mogelijkheden. Meer dan de website doet vermoeden. Al meerdere klanten hebben daarna, naar goede tevredenheid meubels gekocht bij Pronto Wonen Sliedrecht.

Meer op de website laten zien qua mogelijkheden van stoffen en samengestelde tafels.

Goede styling en regelmatig wordt alles opnieuw gestyled.

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Bedankt voor je mooie complimenten! We vinden het leuk dat je regelmatig een bezoekje brengt aan onze winkel en weer nieuwe inspiratie opdoet 😊

Robin en Anneke

Fijne winkel, ruim aanbod met verschillende prijscategorieën. Dat is fijn, want daarmee is de winkel toegankelijk voor starters en ook voor ouderen. Prettige hulp en vrijblijvend advies beschikbaar.

Lastig te realiseren misschien, maar meer daglicht in de winkel? :-)

Vrijblijvend advies van medewerkers, ruim assortiment in verschillende prijscategorieën.

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Gezellig dat jullie een bezoekje brachten aan onze winkel! Wij vonden het leuk om te mogen helpen met het uitkiezen van de meubels passend bij jullie woonsituatie 😊
~ Team Pronto Wonen...

Rederij De Jong

Verkoopster Renee was geweldig.
Aanwinst voor de winkel.

Beste Jos,
Bedankt voor deze beoordeling. We zijn blij om te lezen dat Renee je goed heeft kunnen helpen met het uitkiezen van een nieuwe tafel 👏🏼😊

Ad Verwoerdt

Prima geholpen, levertijd viel tegen

Kaartjes "uit voorraad leverbaar" geven de indruk dat het product zeer snel op te halen is. Wil je het bestellen en blijkt de levertijd drie maanden dan valt dit tegen.

Zeer nette winkel, goede inrichting. Goed geholpen

Beste Ad,
Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling!
Nogmaals excuus voor de levertijd waar je later pas achter kwam.
Helaas was de voorraad toch op geraakt en was het kaartje...
Beste Ad,
Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling!
Nogmaals excuus voor de levertijd waar je later pas achter kwam.
Helaas was de voorraad toch op geraakt en was het kaartje niet meer terecht.

Jan den Breejen

Nadat we gemeld hadden dat van 1 stoel het draaipunt was afgebroken. Melden we dit bij de klachten service. Binnen no time bericht terug dat de klacht verholpen gaat worden. Op de orderbon werd... Nadat we gemeld hadden dat van 1 stoel het draaipunt was afgebroken. Melden we dit bij de klachten service. Binnen no time bericht terug dat de klacht verholpen gaat worden. Op de orderbon werd gezien dat we 2 gelijke fauteuls hadden gekocht. Kregen we gelijk een mail waarin werd gemeld daarvan ook het draaipunt te vervangen. Wij hadden uit die serie fauteuls nog 1 stoel met hoge rugleuning gekocht. Nadat we dat melden kregen we per omgaande mail antwoord ook die wordt vervangen. Dit alls valt onder de service van Pronto. Kortom Pronto is verdient een hele dikke pluim qua service.

Niet aan de orde

Hun service

Beste Jan,
Beste Jan,
Bedankt voor deze positieve beoordeling! We vinden het fijn dat je zo tevreden bent over onze service en de passende oplossing. Wij vonden het ook erg vervelend dat er een deel gebroken was. Nadat alles is vervangen kunnen jullie weer optimaal gaan genieten van deze fauteuils 😊

j.Frederiks

doen wat ze beloven

Roodhorst

Zeer slecht

Wij dachten meubels te hebben gekocht maar naar een paar dagen zeggen ze dat mijn twee kasten niet uit breda kregen terwijl daar voorraad zat staat raar wordt vertelt dat ze me terug gingen bellen... Wij dachten meubels te hebben gekocht maar naar een paar dagen zeggen ze dat mijn twee kasten niet uit breda kregen terwijl daar voorraad zat staat raar wordt vertelt dat ze me terug gingen bellen maar nee hoor moest het zelf maar weer bellen ze hadden enkelt groeimodel en kreeg geen garantie heel slecht zeg al genoeg dan maar mijn geld terug moet nog een week wachten op mijn geld terwijl je een aanbetaling gelijk moet doen waarom niet gelijk me geld terug geven echt een slecht bedrijf

Alles kut

Beste Meneer Roodhorst,
Beste Meneer Roodhorst,
Bedankt dat je via deze weg nog even contact met ons opneemt. Aan je bericht te lezen merken we dat er nog wat verwarring over de situatie is. Die zouden we graag even verder toelichten.
Je zag in onze winkel inderdaad twee kasten die je graag zou willen hebben. Helaas hadden wij deze zelf in ons magazijn niet meer op voorraad. Wij hadden alleen de showroommodellen. Wel hadden we recent een regeling met het filiaal in Breda gesloten. Zij hebben de kasten wel op voorraad en we hadden afgesproken dat wij deze (indien nodig) mochten overnemen. We hebben je deze nieuwe kasten voor de showroommodellen prijs aangeboden. Dat kwam neer op ruim 1200 euro korting. Dit juist omdat we willen dat onze klanten tevreden zijn met hun winkelbezoek en natuurlijk voor een prachtig eindresultaat bij je thuis!
Graag licht ik toe dat Pronto Wonen een franchiseorganisatie is. Veel van onze filialen staan dus op zichzelf en we kunnen niet zonder duidelijke afspraken producten onderling delen. Breda heeft in jou geval gezegd dat wij de kasten toch niet vanuit hun magazijn mochten hebben. Ook wij vonden dit erg jammer!
Zelf hadden we alleen die twee showroommodellen beschikbaar. Je hebt na dit nieuws besloten om je hele order te laten vervallen. Natuurlijk hadden we je graag blij gemaakt met nieuwe meubels, maar het was geen enkel probleem alles te annuleren. Je hebt ook 100% van het aankoopbedrag teruggestort gekregen. En je hebt gelijk, dit kan soms een weekje duren. Wij verwerken veel van deze handelingen nog handmatig zodat we ervan verzekerd zijn dat er niks fout kan gaan en voor het persoonlijk contact met onze klanten.
We hebben nog geprobeerd om je even te bellen omdat we graag je verhaal wilden aanhoren, maar helaas neem je niet op.
We zijn voor je als je dit toch nog verder met ons wilt bespreken!

Blom

Sliedrecht