DK

Heel klantvriendelijk

Telefonische bereikbaarheid per filiaal

hele goede service

Beste Dk,
Bedankt voor uw review. Bedoelt u met "Telefonische bereikbaarheid per filiaal" dat
Beste Dk,
u de bereikbaarheid per filiaal verschillend vind? Wij doen ons best om alle klanten, zowel
bellende als winkelende klanten, zo snel als mogelijk te helpen. Het kan voorkomen dat al onze medewerkers bezig zijn waardoor wij de telefoon niet kunnen aannemen. Mocht dit gebeuren dan kunt u ons altijd mailen met het verzoek om u terug te bellen. Zodra wij in de gelegenheid zijn zullen wij contact met u opnemen.

Andre van den Dool

Afwachtende houding bij bestelling

levertijd beter aangeven of op de hoogte houden

niet

Beste Andre van den Dool,
Beste Andre van den Dool,
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. Wanneer een bestelling vertraagd is wordt dit normaliter aangepast in de order zodat de klant op de hoogte blijft van de indicatieve leverweek. Ik vermoed dat dit bij uw order verkeerd is gegaan.

Blonk

Vriendelijk personeel

Graag alles tegelijk leveren ik zit nog te wachten op 3 eetkamer stoellen . Die waren op de dag van bezorgong zoek .

Vriendelijk

Beste Blonk,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw bestelling niet
in één keer geleverd kon worden. Ik zie dat u inmiddels de stoelen heeft ontvangen
van ons. Wij wensen...
Beste Blonk,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw bestelling niet
van ons. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe complete set stoelen.
Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.

Van pelt

Nee

Vriendelijk

Beste Van Pelt,
Bedankt voor uw positieve review. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.
Team Sliedrecht

Hele fijne ervaring. Je kunt op je gemak de winkel door zonder "lastig" gevallen te worden door over enthousiaste verkopers. Maar zodra je hulp nodig hebt nemen ze alle tijd om je te helpen. Heel... Hele fijne ervaring. Je kunt op je gemak de winkel door zonder "lastig" gevallen te worden door over enthousiaste verkopers. Maar zodra je hulp nodig hebt nemen ze alle tijd om je te helpen. Heel goed advies gekregen.

Geen!

Enthousiast personeel wat echt de tijd voor je neemt en mee denkt wat bij jou past. Ze hebben zelfs meegedacht met de keuze voor de nieuwe vloer. Echt top service! Je kunt je complete woonkamer... Enthousiast personeel wat echt de tijd voor je neemt en mee denkt wat bij jou past. Ze hebben zelfs meegedacht met de keuze voor de nieuwe vloer. Echt top service! Je kunt je complete woonkamer inrichten want ze hebben alles.

Beste Janet,
Bedankt voor de mooie beoordeling. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.

gelauf

Sfeervolle winkel met goede kwaliteit

personeel bekwaam

Beste Gelauf,
Bedankt voor uw review. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.

Iris

Prima, sneller geleverd dan eerder ingeschat, mooie bank

Met het garantie pakket krijg je spuitbussen voor de bank, 5 stuks, elk jaar inspuiten, 5 jaar lang. Dus 1 per jaar, wij hadden er al 4 nodig voor de 1e behandeling... Veel te weinig spuitbussen... Met het garantie pakket krijg je spuitbussen voor de bank, 5 stuks, elk jaar inspuiten, 5 jaar lang. Dus 1 per jaar, wij hadden er al 4 nodig voor de 1e behandeling... Veel te weinig spuitbussen dus, wel 5 sprayflessen om vlekken te reinigen, dat is dan weer erg veel...

Snel geleverd, gratis aanhangwagen gebruiken

Beste Iris,
Beste Iris,
Bedankt voor uw review. Ik denk dat er een miscommunicatie is geweest. U heeft 5 spuitbussen gekregen om de bank eenmalig in te spuiten. De bank is na deze behandeling 5 jaar lang beschermd. Dat u 4 spuitbussen nodig had klopt, u heeft zelf nog 1 bus die u kunt gebruiken.
Mocht u meer uitleg willen dan raden wij u aan om de winkel te bellen. Wij geven u graag goed en deskundig advies over het behandelen van de bank met de All In House spray.

Janny

Prima!

Goed telefonisch contact, goede adviezen in de winkel en prettig personeel

Beste Janny,

Martin Smit

Redelijk

Levertijden van leveranciers beter vooraf aangeven.

Collectie

Pieter

Zeer zeer lange levertijd van onze bank.
5 maanden!!!!

Meer service verlenen.
In ons geval na 5 maanden wachten op onze bank, hadden ze deze best thuis kunnen afleveren.
Maar nee, we moesten hem gewoon komen ophalen.
Slechte service in...
Meer service verlenen.
Maar nee, we moesten hem gewoon komen ophalen.
Slechte service in dit geval.

Kwaliteit