Fam v d Berg

Werden vriendelijk ontvangen. Het was een vriendelijke verkoopster , niets was haar te veel.

Goede service en kompleet opleveren , anders gaat dat klanten kosten.

Heeft ons goed geholpen , toen we klaar waren, en alles op papier stond, gingen we naar de kassa, en werd gezegd dat er 3maanden
Levertijd was, als het binnen was werden we gebeld, dan komt de...
Levertijd was, als het binnen was werden we gebeld, dan komt de koerier het thuis bezorgen en brengen het binnen. Wordt het niet uitgepakt en in elkaar gezet dan vroegen wij, nee dat wordt niet gedaan. Nou dat vonden we dus geen goede service , ja dat zijn de afspraken die wij hebben met de koerier. U hoeft alleen de poten er maar onder te zetten werd er gezegd, en het in te spuiten. Het was eenvoudig werd er gezegd. Na 3 maanden en een week heb ik gebeld, of de bestelling binnen was, ja het is binnen, waarom zijn we nog niet gebeld dan, het was net binnen en hadden het in de winkel nog niet door gekregen. s’Middags wezen betalen. De andere dag werden we gebeld door de koerier voor een afspraak. Zaterdag werd het gebracht, wat bleek dat de bank in 3 delen werd geleverd, de stoel zat in een grote doos en kon niet door de deur, dan laten we hem maar buiten staan, nou dat denk ik niet zei m’n man, alles zou binnen gebracht worden. De stoel uit de verpakking gehaald en binnen gezet. Bleek ook dat de tafeltjes nog in elkaar gezet moesten worden. Vond het ook niet zo’n sympathiek koeriers bedrijf. We gingen dus aan de slag en kwamen er niet uit, een poos bezig geweest, gebeld met pronto wonen, en kwamen er achter dat er een hele verkeerde beschrijving bij zat. Hebben ze over de mail de originele beschrijving gestuurd. Toen alle 3 de elementen uitgepakt, bleken er 7 poten en 6 grote schroeven en 2 kleine schroeven bij te zitten. Weer gebeld naar pronto, inmiddels zelf schroeven erbij gezocht, gevraagd of dat we de schroeven van ons zelf konden gebruiken, werd gezegd dat, dat geen probleem was. We hebben toen iemand gevraagd om ons te helpen om het in elkaar te zetten. Die vond het geen goede service dat het bedrijf waar je spullen koopt, het niet kant en klaar opleveren. Ja dat vonden wij ook. Zal ook nooit meer deze overeenkomst accepteren.

vdt

Leuke, inspirerende winkel

Meer zichtbaar personeel op de winkelvloer

uitgebreid meubelaanbod

F.R. van den Oever

Prima!! We zijn heel blij met onze nieuwe salontafel, tv-meubel en eettafel met stoelen!

Telefonisch bereikbaar, dat is echt slecht!! Ik heb een paar keer gebeld omdat ik iets verloren was, en ik denk in bestelbus, na 5x proberen en geen contact heb ik het maar opgegeven. Maar ik baal... Telefonisch bereikbaar, dat is echt slecht!! Ik heb een paar keer gebeld omdat ik iets verloren was, en ik denk in bestelbus, na 5x proberen en geen contact heb ik het maar opgegeven. Maar ik baal nog steeds dat ik geen contact kreeg!

Snelle levering, gebruiken van de bus

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Beste F.R. van den Oever,
Bedankt voor uw review. Wij zullen uw tip meenemen in onze vergadering.
Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.
Met vriendelijke...
Beste F.R. van den Oever,
Bedankt voor uw review. Wij zullen uw tip meenemen in onze vergadering.
Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in onze winkel.
Team Sliedrecht

P v d s

Goeie verkopers

Kimberley Mellema

Hele slechte ervaring. Mijn bank wordt pas na 17 weken geleverd i.p.v
12 weken en je wordt niet een geïnformeerd. En probeer ze al een week te bereiken en er wordt niet opgenomen.
Nooit...
Hele slechte ervaring. Mijn bank wordt pas na 17 weken geleverd i.p.v
Nooit meer meubels bij pronto. Ben diep teleurgesteld. Het is geen halfje brood wat ik heb gekocht.

De klanten niet voor liegen en netjes te woord staan.p

Hebben ze niet

v d Bos

Wel een erg lange levertijd,14 WK.

Zou ik niet weten

Goed geprijsd

R.Vuurens

het valt wel tegen als je aan de balie staat en het product was op voorraad maar het magazijn bleek niet in Sliedrecht te zijn maar in Barendrecht dit staat niet op internet en wij zijn wel naar... het valt wel tegen als je aan de balie staat en het product was op voorraad maar het magazijn bleek niet in Sliedrecht te zijn maar in Barendrecht dit staat niet op internet en wij zijn wel naar sliedrecht gegaan om het gelijk mee te kunnen nemen dus die info vind ik wel slecht vermeld

goede info dat klopt dat de consument er niet voor jan lul naar een winkel gaat wat er niet is

de mensen in de winkel

M mulders

Prima netjes geholpen

Viltjes onder de stoelen

Vooraad!

S

Enorm slechte service

De service van pronto Sliedrecht is op z’n minst gezegd slecht. Het personeel kan je bij een bestelling al niet goed helpen. Is de bestelling binnen blijkt deze niet compleet. Dan kun je je... De service van pronto Sliedrecht is op z’n minst gezegd slecht. Het personeel kan je bij een bestelling al niet goed helpen. Is de bestelling binnen blijkt deze niet compleet. Dan kun je je bestelling zelf in het hoofd magazijn gaan ophalen. Tweede bestelling vertraagd ruim 20 weken terwijl het product in andere pronto winkels wel op voorraad is. Personeel doet geen enkele moeite om een klant tevreden te maken/houden. Terugbellen is ook teveel moeite. Ik koop nooit meer iets bij Pronto Sliedrecht

De producten zijn leuk

P. Koedoot

We wachten al sinds juni op de spullen. Het zou in september binnen komen,dus wij belde de 1e van september om na te vragen hoe het met de levering ging bleek dat ze de spullen gewoon hadden... We wachten al sinds juni op de spullen. Het zou in september binnen komen,dus wij belde de 1e van september om na te vragen hoe het met de levering ging bleek dat ze de spullen gewoon hadden weggegeven aan andere mensen. Ze kwamen met het idee om het opnieuw te bestellen en maar weer aftewachten. Na 2.5 maanden te hebben gewacht maar eens gebeld en bleek dat het al binnen was.... op vrijdag de afspraak gemaakt met de bedrijfsleidster dat ze ging regelen dat het dinsdag word geleverd en dat ik maandag even moest bellen om alles aftestemmen. Net gebeld blijkt dat ze vandaag niet werkt. Dat dit haar vrije dag is. Als je zelfs met de bedrijfsleidster geen afspraken kan maken kom je niet ver.

Eerlijk zijn naar je klanten
Afspraken nakomen

Vriendelijke verkoopster