Roodhorst

Zeer slecht

Wij dachten meubels te hebben gekocht maar naar een paar dagen zeggen ze dat mijn twee kasten niet uit breda kregen terwijl daar voorraad zat staat raar wordt vertelt dat ze me terug gingen bellen maar nee hoor moest het zelf maar weer bellen ze hadden enkelt groeimodel en kreeg geen garantie heel slecht zeg al genoeg dan maar mijn geld terug moet nog een week wachten op mijn geld terwijl je een aanbetaling gelijk moet doen waarom niet gelijk me geld terug geven echt een slecht bedrijf

Alles kut

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Beste Meneer Roodhorst,
Bedankt dat je via deze weg nog even contact met ons opneemt. Aan je bericht te lezen merken we dat er nog wat verwarring over de situatie is. Die zouden we graag even verder toelichten.
Je zag in onze winkel inderdaad twee kasten die je graag zou willen hebben. Helaas hadden wij deze zelf in ons magazijn niet meer op voorraad. Wij hadden alleen de showroommodellen. Wel hadden we recent een regeling met het filiaal in Breda gesloten. Zij hebben de kasten wel op voorraad en we hadden afgesproken dat wij deze (indien nodig) mochten overnemen. We hebben je deze nieuwe kasten voor de showroommodellen prijs aangeboden. Dat kwam neer op ruim 1200 euro korting. Dit juist omdat we willen dat onze klanten tevreden zijn met hun winkelbezoek en natuurlijk voor een prachtig eindresultaat bij je thuis!
Graag licht ik toe dat Pronto Wonen een franchiseorganisatie is. Veel van onze filialen staan dus op zichzelf en we kunnen niet zonder duidelijke afspraken producten onderling delen. Breda heeft in jou geval gezegd dat wij de kasten toch niet vanuit hun magazijn mochten hebben. Ook wij vonden dit erg jammer!
Zelf hadden we alleen die twee showroommodellen beschikbaar. Je hebt na dit nieuws besloten om je hele order te laten vervallen. Natuurlijk hadden we je graag blij gemaakt met nieuwe meubels, maar het was geen enkel probleem alles te annuleren. Je hebt ook 100% van het aankoopbedrag teruggestort gekregen. En je hebt gelijk, dit kan soms een weekje duren. Wij verwerken veel van deze handelingen nog handmatig zodat we ervan verzekerd zijn dat er niks fout kan gaan en voor het persoonlijk contact met onze klanten.
We hebben nog geprobeerd om je even te bellen omdat we graag je verhaal wilden aanhoren, maar helaas neem je niet op.
We zijn voor je als je dit toch nog verder met ons wilt bespreken!
~ Team Pronto Wonen Sliedrecht online

Score voor Pronto Wonen Sliedrecht: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Meubelen