Guus Bozuwa

Behulpzaam

wormmeester

Prettig

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Wat leuk om te mogen lezen dat je ons zou aanbevelen.
We worden altijd zeer blij als we zulke positieve reviews mogen ontvangen!
Nog jarenlang plezier gewenst van de nieuwe meubels...
Wat leuk om te mogen lezen dat je ons zou aanbevelen.
We worden altijd zeer blij als we zulke positieve reviews mogen ontvangen!
Nog jarenlang plezier gewenst van de nieuwe meubels ๐Ÿ˜Š

J.N.P. Bouwman

Prettig

Zo door gaan

Wouterse

Het kopen ging snel, nu afwachten met de levering

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Bedankt dat je onze winkel hebt uitgekozen en dat we je mochten helpen met het kiezen van een nieuwe salon en hoektafel! Zodra deze bezorgd zijn hopen we dat je er nog jarenlang plezier van hebt... Bedankt dat je onze winkel hebt uitgekozen en dat we je mochten helpen met het kiezen van een nieuwe salon en hoektafel! Zodra deze bezorgd zijn hopen we dat je er nog jarenlang plezier van hebt ๐Ÿ˜Š

L Bijl

Prettig geholpen en een ruime keuze

Beste Sjanie,
Bedankt voor het achterlaten van deze review, daar worden we als team erg blij van ๐Ÿ˜Š
Beste Sjanie,
De mooie Tantini eetstoelen die je hebt uitgekozen zullen de eethoek binnenkort helemaal compleet maken!

Biggelaar

Dankzij de inzet, klantgerichtheid en het oplossend vermogen van medewerkster Renee, is de koop toch gesloten.

De onbekend lange levertijden concreet maken.

Service en presentatie.

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Namens ons gehele team ontzettend bedankt voor deze positieve beoordeling!
We hopen dat de uitgekozen Pardal wandplanken inmiddels een mooi plekje aan de muur hebben gekregen ๐Ÿ˜Š
Wie weet tot...
Namens ons gehele team ontzettend bedankt voor deze positieve beoordeling!
Wie weet tot ziens!

Pronto wonen sliedrecht

Komen hun afspraken niet na

Meer uit leg geven naar de klant als er een andere stof op de bank kom die in de winkel sta we hebben een bank gekocht en zit echt niet lekker om een lang verhaal kort te... Meer uit leg geven naar de klant als er een andere stof op de bank kom die in de winkel sta we hebben een bank gekocht en zit echt niet lekker om een lang verhaal kort te maken ze kunnen er niets mee doen ..

Beste Ton,
Beste Ton,
Bedankt voor het delen van je winkelervaring. Je geeft aan niet helemaal tevreden te zijn met je uitgekozen Paularo bank. Je geeft aan dat de stof niet hetzelfde is als ons showroommodel wat ook zeker klopt! In onze winkel is de bank namelijk uitgevoerd in een microvezel stof. Tijdens het verkoopgesprek heb je de keuze gemaakt om de bank te laten bekleden in een microleder stof. Deze stof is net wat stugger, vandaar dat je verschil voelt.
Tijdens het gesprek krijgen al onze klanten de mogelijkheid om uit onze ruime stoffencollectie te mogen kiezen. Het kan natuurlijk zijn dat je nu achteraf toch liever een andere stof had gekozen. Dat vinden we natuurlijk erg jammer, maar we kunnen de bank helaas niet kosteloos opnieuw laten bekleden omdat je nu toch van gedachten bent veranderd.
Bij je order staat een extra notitie waarin beschreven staat dat de hele bank moest worden uitgevoerd in HR-schuim. Deze notities maken we alleen als we extra duidelijk de aanvraag van de klant willen uitlichten. Deze high resiliense vulling heeft hoog herstellend vermogen en een hoge veerkracht, hierdoor zal HR-schuim vulling op termijn veerkrachtiger blijven en zal het zich makkelijker herstellen in de oorspronkelijke vorm. Dit zorgt voor meer zitcomfort op de langere termijn. We streven ernaar om dit in de winkel altijd zo goed mogelijk uit te leggen en bieden onze excuses aan als je niet genoeg informatie hebt mogen ontvangen.
We hadden natuurlijk veel liever gehoord dat je de bank wel lekker vond zitten en hopen dat je wel de verschillende mogelijkheden hebt uitgetest voordat je de keuze voor HR-schuim hebt gemaakt.
Ondanks het feit dat je de bank toch niet zo lekker vindt zitten, begrijpen we niet wat je bedoelt met "komen hun afspraken niet na". Er is immers precies geleverd wat je zelf hebt uitgekozen. Graag willen we je uitnodigen om even contact met ons op te nemen zodat we beter kunnen begrijpen wat je precies bedoeld. We staan je graag te woord via: 0184 411 366