Mandy Brouwers

Heel tevreden

Alles was voor ons na wens

Helpen je heel goed met het bedenken van de kleuren en meubels was heel tevreden

Linda

Vriendelijk en goed geholpen, uiteindelijk ook geslaagd voor wat ik zocht

Ik heb geen verbeterpunten

Deskundigheid, meedenken in de wensen van de klant en vele mogelijkheden

M.H.Bloemendal

Sliedrecht

weet niet

hulpvaardig

P v d Stelt

Heel goed

Goede service en goed advies

Dilara

Fijne ervaring met Pronto

Geen verbeterpunten

Medewerkers zijn heel klantvriendelijk.

Van der Priem

Goed geholpen!

Als je een aanhanger wil gebruiken, is deze niet overal te verkrijgen. Bij het ophaalcentrum zou een aanhanger of busje moeten staan die je bij de winkel bij jou in de buurt kan achter laten.... Als je een aanhanger wil gebruiken, is deze niet overal te verkrijgen. Bij het ophaalcentrum zou een aanhanger of busje moeten staan die je bij de winkel bij jou in de buurt kan achter laten. Verder goed!

Zie mijn aanbevelingen!

Willem

Zeer mooie winkel

N.v.t.

Prettig winkelen door de mooi uitgezette route

P van Muijlwijk

Heel goed

Ze nemen echt de tijd voor je zonder opdringerig te worden

Wim Ansink

Leuke dames geven leuk advies nemen de tijd voor je ook als je wat wil bestellen

staan je goed te woord als je vragen heb

ze gaan een oplossing zoeken als je iets niet goed binnen krijgt of er niet bij is

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Beste Wim Ansink,
Bedankt voor de mooie review.
Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in onze winkel.
Team Pronto Wonen Sliedrecht

D. Brugman

In eerste instantie verliep de verkoop heel rommelig. De verkoopster moest steeds hulp vragen aan een collega waardoor önze"tafel in eens niet meer op voorraad was.

nvt

telefonisch een aantal keren contact met de winkel gehad en zeer vriendelijk en goed geholpen door de zelfde medewerkster. Top gedaan.

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Beste D. Brugman,
Beste D. Brugman,
Bedankt voor uw review. Bent u geholpen door een nieuwe verkoopster of stagiaire? Het goed onder de knie krijgen van ons systeem kost enige tijd. Wij stimuleren onze nieuwe verkopers daarom om bij twijfel altijd hulp te vragen. Dit om teleurstellingen te voorkomen.
Het is fijn om te horen dat u na uw bezoek goed en vriendelijk telefonisch geholpen bent. Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen/mailen.
Team Pronto Wonen Sliedrecht