moerkerken

Goed advies gehad

geen idee

goed bereikbaar

j brand

We zijn ontzettend goed geholpen met het uitzoeken van de meubels

jammer als je een complete nieuwe woonkamer inrichting koopt er totaal geen attentie wordt aangeboden.er is zelfs niet gevraagd of we een kopje koffie wilde drinken

personeel is heel vriendelijk

Plaat

Top

?

Goed advies

Klaas Vet

Leuke winkel, veel keuze.

Het was bijna onmogelijk om telefonisch in contact te komen met de winkel.

Het geduld van het personeel, ze nemen alle tijd om je goed te helpen

Blom

Het was even wennen dat wij zelf onze spullen op moesten halen! Maar alles was prima verpakt en in orde

Wij hebben Zelf gebeld of de spullen er al waren!!!! Deze waren inmiddels al binnen, maar wij wisten nog van niets!

Personeel was vriendelijk

Thomashuis Almkerk familie Tichelaar

Wachten nu al meer dan maand op een bank . Zitten nu op een matras . Wij waren coulant geweest omdat in corona tijd hebben wij niet om korting gevraag? hebben en hebben heel interieur gekocht bij... Wachten nu al meer dan maand op een bank . Zitten nu op een matras . Wij waren coulant geweest omdat in corona tijd hebben wij niet om korting gevraag? hebben en hebben heel interieur gekocht bij pronto. Erg jammer dit . Rest prima gegaan maar dit brengt wel een domper . Nu krijgen we alleen het thuisbezorgen vergoed. Maar ja we zitten nog steeds op matras .als je duizende euro's besteed en dan dit is niet zo leuk.

Levertijd en klant tegemoet komen mag verbeterd worden. Wij dachten we dingen niet af ook al kopen we ons hele interieur bij pronto. Vind dat we nu wel financieel tegemoet mogen komen want we... Levertijd en klant tegemoet komen mag verbeterd worden. Wij dachten we dingen niet af ook al kopen we ons hele interieur bij pronto. Vind dat we nu wel financieel tegemoet mogen komen want we wachten nu al maand extra bank is nu al 4 maanden in bestellïng. Bizar toch. En dan krijgen we alleen bezorging als tegemoet koming . Vind ik te weinig.
Op website staat dat uit voorraad leverbaar is de bank

Geen idee verkoopster was aardig maar dat verbeterd niet de zure smaak van niet op een bank kunnen zitten .

*Beetje negatief gezien we afgesproken hadden dat de stoelen behandeld zouden worden in de fabriek en dat bleek niet zo te zijn.
Ik weigerde het zelf te doen(ik had nl uit ons dorp gehoord dat...
Ik weigerde het zelf te doen(ik had nl uit ons dorp gehoord dat iemand dezelfde ervaring had)Toen hebben ze het zelf (Pronto Sliedrecht) gedaan(ingespoten met spul...ik twijfel of dit net zo goed is als voorbehandelen in de fabriek) en moesten wij wel de fabrieksprijs(meerprijs nadien) betalen.
*De 6 stoelen en fautui kwamen maar niet en toen ik belde(weken later) bleek een fout emailadres te zijn ingevoerd(had ik niet gezien) maar werd niet opgebeld dat de bestelling binnen was.
Tevens stond op de bon de leverweek maar die bleek de aankoop week te zijn.Verwarrend!

*zie hierboven dus vul een juist mailadres in en laat klant controleren

*zie hierboven dus vul een juist mailadres in en laat klant controleren
*Luister goed wat de klant wil en voer dit in op de computer.Nu moest ik nadien nog betalen dat voelde niet goed gezien ik het wel goed zei.Ik wil nooit zelf zoiets behandelen. Nu behandelenden hun het zelf dat voelt niet echt ok.Hebben ze nu goed gedaan? Ik twijfel nu nog steeds of mijn stoelen wel goed zijn behandeld.
*laat de klant per email en bij geen reactie per telefoon weten dat de order aangekomen is.Wij hebben weken zitten wachten en gezien de genoemde leverweek ook niet klopte wisten we niet wanneer precies de stoelen er zouden zijn.

De verkoopster was heel aardig en zeker wilden ze de klacht oplossen.

Keijzer

Redelijk

Na klacht duurt het vrij lang voor er actie ondernomen word.

Informatie

G den Boer

Goed geholpen en goede voorlichting

Veel keuze en mooie overzichtelijke opstelling

J de jong

Netjes en prima geleverd

Transport niet inbegrepen ? Dat hadden ze er gratis bij kunnen doen, er is verder ook geen korting gegeven of bedongen.

Keuze en van deze tijd