Wijchenseweg

Klant vriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Barrio bank!
Pronto wonen...
Beste klant,
Pronto wonen Nijmegen

Linda

Mijn ervaring was heel goed werd goet en netjes geholpen ik zou het zeker aan rassen om daar heen te gaan

Klant vriendelijkheid

Blijf zo door gaan

Beste Linda,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en kast!
Met vriendelijke groet,...
Beste Linda,
Pronto Wonen Nijmegen

Marcel

Leuke winkel met veel verschillende spullen

Toch het aanbieden van het aan huis leveren ipv zelf ophalen
Is voor oudere mensen zo wie zo niet te doen

Beste Marcel,
Beste Marcel,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij bieden ook verschillende bezorgpakketten aan tegen een meerprijs. Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto Wonen Nijmegen

Pronte Nijmegen

Wel jammer , als je een Salontafel bestel , en zeggen binnen 1 week leverbaar ,en dan moeten wij daar 3 x voor bellen en krijgen dan als antwoord , tja u krijgt een mailtje, lekker makkelijk. Wel jammer , als je een Salontafel bestel , en zeggen binnen 1 week leverbaar ,en dan moeten wij daar 3 x voor bellen en krijgen dan als antwoord , tja u krijgt een mailtje, lekker makkelijk.
Totdat we een Henriette aan de telefoon krijgen en dan ook actie gaat ondernemen , en wij ook een belletje krijgen en dat die deze week binnen komt
Weinig ervaring denk ik dan van de andere medewerkers achter de kassa..

Ervaren mensen in de winkel , behalve Roy en Henriette , dat zijn denk ik de enige ervaren mensen in Nijmegen

Mevrouw Peters

Ik ben goed geholpen door een vriendelijke mevrouw.

Het ziet er netjes en verzorgd uit.
Ruime keuze en goed advies.

Riemsdijk

Vriendelijk personee

Marc van der Lienden

Jammer dat we niet de stoelen konden krijgen die we wilden

Jammer dat we niet de stoelen konden krijgen die we bij de tafel wilden hebben. Ook een combinatie maken met twee sets lukt niet, jammer, we hadden hier wel wat meer flexibiliteit verwacht.

Beste Marc,
Beste Marc,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over ons. Het is mij niet helemaal duidelijk wat er is misgegaan en waarom de stoelen niet leverbaar waren. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe eettafel!
Pronto wonen Nijmegen

A Schröder

Goede voorlichting. Vriendelijk personeel

Goede voorlichting

Zou ik niet weten

Prettig

Vochteloo M.

Prettig

Klantvriendelijk personeel. Meedenkend met de klant.

N.v.t.