Fam Bloemen

fijne verkoopster die mee denkt

Beste familie Bloemen,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat er zo goed met u is meegedacht bij het uitzoeken van de nieuwe eethoek. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste familie Bloemen,

Mike

Fantastisch

Geweldig en gezellig team

Niks.

Beste Mike,
Beste Mike,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geadviseerd bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!

Titselaar

Mooie meubels gekocht.

Klantvriendelijkheid, service.
Meubels in de showroom super mooi gedecoreerd met van alles.
Nergens in de omgeving zo mooi en gezellig gezien.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Pronto...

Anneke van wijk

2x prima geholpen met deskundige advies.

Gezellig en klantvriendelijk

Nvt

Beste Anneke,
Fijn om te horen dat u al meerdere keren goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank en stoel!
Pronto...
Beste Anneke,

Pronto Nijmegen

Super fijn

Hele fijne bruikbare tips

Beste klant,
Bedankt voor deze beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met...

Stoltz

Prettig

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en karpet!
Met vriendelijke groet,...

Wido Lange

Hoed geholpen in Nijmegen, maar helemaal super geholpen door Lobke in Uden

Personeel compliment voor Lobke in Uden

E. Borsten

Ik heb dit als zeer positief ervaren.

Tijd nemen voor de klant

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het heel leuk om te horen dat u zo positief bent over ons! Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe bank en eethoek!

Wendy

Beste Wendy,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!