Henk Janssen

Positief

Beste Henk,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Vollebergh

Goed, overzichtelijk, snel geslaagd

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoel en lamp!
Pronto...

Starrenburg

Uitstekend

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank en stoel!
Pronto...

Jolijn

Wij werden, bij het kopen van een bank, heel erg goed geholpen door Henriëtte. Ze gaf eerlijk en deskundig advies en nam de tijd voor ons. Ze liet ons meerdere soorten banken zien en voelen,... Wij werden, bij het kopen van een bank, heel erg goed geholpen door Henriëtte. Ze gaf eerlijk en deskundig advies en nam de tijd voor ons. Ze liet ons meerdere soorten banken zien en voelen, waardoor we een goede keuze konden maken.

Klantvriendelijkheid.

Beste Jolijn,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel leuk om te horen dat u zo goed geadviseerd bent door onze collega Henriëtte. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Linoza bank!
Met...
Beste Jolijn,

Leili

Roy is een fijne verkoper, behulpzaam en geeft goed advies. Niet zoals velen pusherig of iets willen aansmeren puur voor de verkoop.

Beste Leili,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe bank!

Julia

Goede service, vriendelijk personeel

Beste Julia,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de salontafel en de vaas met bloemen! Veel plezier hiermee!
Met...
Beste Julia,

Schonenberg

Bij Pronto slagen we voor al onze woonwensen

Ruime keuze,zowel meubelen als accessoires

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat een super leuke review om te lezen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eettafel!

Van der Zanden

Vriendelijk, behulpzaam, fijne service

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eethoek!
Pronto wonen...

Renee

Super klantvriendelijk

Goed geholpen!

Beste Renee,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe hoekbank!
Pronto wonen...
Beste Renee,

hw

Goed ontvangst, klantvriendelijk, voldoende uitleg, volledige medewerking.

reeds genoemd.

neen.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met de nieuwe bank en stoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke groet,...