Anny Basten

Fijne winkel

Beste Anny,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe relaxfauteuil!
Met...
Beste Anny,

Winckers

Zoals ook de andere keren, zeer prettig

Vriendelijk, meedenkend personeel

Koffie en koekjes zijn prima. Geen verbeterpunten te melden!

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u al meerdere keren zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bijzettafels en lampen!...

Pronte uden

Heel goede ervaring
Niet in Nijmegen maar in Uden

Nette winkel
Mooie spullen
Een pluim voor de opstelling en decoraties
Winkel Uden

Meer personeel zodat we niet hoeven te wachten

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel in Uden. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lampen!
Met vriendelijke...
Pronto Wonen Uden

Eef zegers

Goede service klant vriendelijk

Reactie Pronto Wonen Nijmegen:

Bedankt voor het plaatsen van deze review, Eef! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank!

Sabine

Prima en fijne service

Prachtige winkel en prima service

Beste Sabine,
Dankjewel voor je mooie review. Fijn om te horen dat onze service fijn was. Wij wensen u veel plezier met uw relaxfauteuil en we zien u graag terug in onze winkel.
Met...
Beste Sabine,

Thomas

Goed, Prettig geholpen

Goed geholpen, deskundigheid, de tijd werd genomen, relaxte sfeer, geen pushende verkoper

3d visualisatie van gekochte bank

Beste Thomas,
Beste Thomas,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen en bedankt voor uw verbeterpunt. Wij wensen u veel plezier met uw Baricci bank en we zien u graag terug in de winkel.

Dirk de Jong

Mooie winkel. Overzichtelijk.
Stefan heeft ons zeer goed geadviseerd.

Zie hierboven

?

Beste Dirk,
Dankuwel voor uw leuke review! Wij vinden het fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Stefan. Wij wensen u veel plezier met uw meubelen.
Met vriendelijke...
Beste Dirk,

Liza Vissers

Heel fijn geholpen door Jessie!

Bij binnenkomst wat lekkers, dat voelt als een fijn welkom. Jessie wist overal van wat wel en niet kon en had goed advies qua stoffen en kleuren.

Niks

Beste Liza,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Jessie. Wij wensen u veel plezier met uw meubelen.
Pronto...
Beste Liza,

nvt

Zeer mooie winkel, vakkundig personeel en zeer vriendelijk geholpen. goede service om te gekochte spullen naar huis te brengen.

Goede service voor het thuis brengen van de gekochte spullen.

nvt

Beste klant,
Wat een leuke review om te lezen! Bedankt hiervoor! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

particulier

Goed geholpen

prima in orde

?

Beste klant,
Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe relaxfauteuil! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Pronto Wonen...