Marc van der Lienden

Jammer dat we niet de stoelen konden krijgen die we wilden

Jammer dat we niet de stoelen konden krijgen die we bij de tafel wilden hebben. Ook een combinatie maken met twee sets lukt niet, jammer, we hadden hier wel wat meer flexibiliteit verwacht.

Beste Marc,
Beste Marc,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over ons. Het is mij niet helemaal duidelijk wat er is misgegaan en waarom de stoelen niet leverbaar waren. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe eettafel!

A Schröder

Goede voorlichting. Vriendelijk personeel

Goede voorlichting

Zou ik niet weten

Prettig

Vochteloo M.

Prettig

Klantvriendelijk personeel. Meedenkend met de klant.

N.v.t.

Jfl reijnen

Goed geholpen

Vriedelijk

Ga zo door

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe bank!

Laura Huting

Tevreden

Beste Laura,
Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

Pronto Nijmegen

Vriendelijk, bekwaam personeel.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel leuk om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen!

Van Lent

Erg goed geholpen. Geeft goed en eerlijk advies

Super service

Nvt

Beste klant,
Bedankt voor deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank, stoelen en lamp! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...

Penders

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe relaxfauteuil!
Met vriendelijke groet,...

Marijke van Hinte-Beumers

Ontzettend goede service. Wordt goed geluisterd naar je wensen en de tijd genomen. Enige minpuntje is dat we afgesproken hadden dat we gebeld zouden worden en dat is niet gebeurd.

Beste Marijke,
Super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de bank. Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren!
Met vriendelijke groet,...
Beste Marijke,