Lam

Mooi ingerichte winkel

Vriendelijk en deskundig personeel. Mooie winkel.

Geen.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels en aankleding!

Lenssen

Mooie warme uitstraling

Inrichting

Beste klant,
Bedankt voor deze review! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eettafel!
Met vriendelijke groet,...

Van der Velden

Goed advies

Stoel was moeilijk in elkaar te zetten schroeven kwamen niet overeen met de gaten

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Goed om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren.

Sandra gradussen

Perfect

Beste Sandra,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Beste Sandra,

Schrama

Mooi ingericht

Vriendelijke personeel

Producten beter controleren

Theo

Mooie winkel .

Mooie winkel vriendelijk personeel en het gemak (bestelbusje) om je spullen thuis te krijgen.

Beste Theo,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe wandtafel!
Pronto wonen...
Beste Theo,

Patrick

Heel vriendelijk, goede service

De meneer, die ons had geholpen, was super vriendelijk en heeft goede advies gegeven. Mbt de prijs kwaliteitverhouding heb ik „alleen“ maar 4 sterren gegeven, omdat wij ons hoekbank nog niet hebben.... De meneer, die ons had geholpen, was super vriendelijk en heeft goede advies gegeven. Mbt de prijs kwaliteitverhouding heb ik „alleen“ maar 4 sterren gegeven, omdat wij ons hoekbank nog niet hebben. De bank in jullie winkel lijkt van goede kwaliteit te zijn maar om dit heel goed te kunnen beoordelen, moeten Wij onze bank bij ons thuis hebben.

Beste Patrick,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed en vriendelijk bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u alvast veel plezier hiermee!...
Beste Patrick,

Meriem

Heel leuk!

De medewerkers zijn erg deskundig

Beste Meriem,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo leuk bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe Ansio bank! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Beste Meriem,

A.f.van.der.Waals

Zeer prettig

Nemen de tijd voor je al koop je
Ook iets kleins

Niet voor mij

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Angelique

Gewoon

Meer vragen stellen

Beste Angelique,
Beste Angelique,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe stoel. Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren!