deBruin

Nette bediening en goede uitleg

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons!
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen!
Pronto...
Beste klant,
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen!

Franken

Helemaal TOP.
Vriendelijk, nemen de tijd,Humor, geen klachten

Klantvriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe hoekbank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Mazzel

Perfect

Prima verkoper en oplossingen voor een probleem.

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent over de nieuwe eetstoelen en er snel een oplossing is gevonden voor het probleem!
Met...

De bekker

Heel gord geholpen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij de salontafel! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Pronto Wonen...

Hogelink ambulante zorg

Heel fijn!!! Aardige jongen goed gebekt

Ruime keus

Ik ben al jaren klant. Heb mijn hele interieur gekocht. Het zou fijn zijn als dat gewaardeerd zou worden en er bijvoorbeeld een kussen bij te geven. We hebben niets aan korting gehad

Beste klant,
Wat een leuke review om te lezen, bedankt hiervoor! Wij waarderen het zeker dat u al jaren klant van ons bent! Alleen werken wij met vastgestelde prijzen en is het daarom niet mogelijk om korting te geven. Wel krijgt u altijd van ons een leuke give away bij aanschaf van de meubels! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!

Cillessen

Nijmegen

Beste heer/mevrouw Cilessen,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Ilona Roman-Mina

Hele fijne winkel. We komen hier al jaren en slagen altijd! Vriendelijk personeel die echt de tijd voor je nemen en een ruim assortiment!

Beste Ilona,
Wat een super leuke review om te lezen, bedankt hiervoor! Heel fijn om te horen dat je al meerdere keren geslaagd bent bij ons. Wij wensen u veel plezier met de de nieuwe meubels!...
Beste Ilona,

Hans bons

Mooie sfeervolle winkel met leuk personeel.

Beste Hans,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met...
Beste Hans,

Pronto nijmegen dukenburg

Gemoedelijk

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen!

Sengers

Heel goed.

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke...