Bekkers

Fijne ervaring, ze nemen de tijd voor je.

Beste klant,
Wat een fijne review om te lezen! Bedankt voor deze beoordeling! Wij helpen u graag binnenkort verder met het samenstellen van de nieuwe bank en wensen u alvast veel plezier met de nieuwe meubels!

Hooymans

Goed geholpen

n.v.t.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om t horen dat u zo goed bent geholpen!

Jose

Als heel prettig ervaren, en zeer goede service

Leuke spullen en goedeprijs kwaliteit verhouding

Beste Jose,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Pronto wonen...
Beste Jose,

Pronto wonen nijmegen

Een gezellige winkel om binnen te lopen.

Zeer klant vriendelijk.

Zo door blijven gaan.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed advies heeft gekregen over de nieuwe tafel. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Pronto...

Mandana

Fantastisch

Heel goed

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe kast!

Pronto Nijmegen/Dukenburg

Prima service, mooie winkel, voldoende keus, vriendelijk personeel, alles werd goed uit gelegd.

Persoonlijke aandacht en tijd.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat er goed de tijd is genomen om u te adviseren bij de nieuwe bank! Wij wensen u hier veel plezier mee!

Els

Zeer goed geholpen.
Duidelijk uitleg over het product het onderhoud en de levering

Zeker goede kennis van het product

Beste Els,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe salontafeltjes! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste Els,

fam. van Schaik

Een gezellige winkel die leuk is ingericht. Je kunt er veel ideeën opdoen. We zijn goed geholpen door de medewerkster. We zijn blij dat we eindelijk stoelen hebben gevonden waarbij we zelf keus... Een gezellige winkel die leuk is ingericht. Je kunt er veel ideeën opdoen. We zijn goed geholpen door de medewerkster. We zijn blij dat we eindelijk stoelen hebben gevonden waarbij we zelf keus hadden uit meerdere stoffen en opties.

zie boven

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn dat jullie bij ons zijn geslaagd voor nieuwe eetstoelen! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in onze winkel!

Pronto nijmegen

Erg prettig

Mooi en betaalbaar assortiment. Vriendelijk en klantgericht

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent in onze winkel!

jos van Hees

Prettig

Duidelijk prettig personeel

Kan ik nog niet beoordelen

Beste Jos,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe relaxfauteuils!
Pronto...
Beste Jos,