H van Kesteren

Nijmegen

koffie met koekjes maar ook erg vriendelijke verkoper . geen moeite te veel .

kortere levertijden en aanbieding bij 2 stoelen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe fauteuils. Helaas is het momenteel niet mogelijk om de levertijden korter te maken. Verder hanteren wij vastgestelde prijzen en is het niet mogelijk om korting te krijgen op huidige collectie. Wel bieden wij de laagste prijsgarantie zodat u zeker weet dat u niet teveel betaald! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe fauteuils!

Van den Dungen

Stukken beter als latente e zeggen ruim een half jaar geleden

Beste heer/mevrouw van den Dungen,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo positief verrast bent over ons. Wij wensen u alvast erg veel plezier met de nieuwe meubels!...
Beste heer/mevrouw van den Dungen,
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Pronto wonen Nijmegen

We zijn erg gastvrij en hartelijk ontvangen. Stefan heeft ons fantastisch geholpen en we zijn heel tevreden over ons bezoek aan de winkel in Nijmegen.

Veel keus en een aantrekkelijke inrichting

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Stefan! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe Divino kast!
Met...

Monic Moed

Fijn geholpen...goed advies!

Mooie collectie...fijne medewerkers.

Beste Monic Moed,
Beste Monic Moed,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geadviseerd bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier alvast heel veel plezier mee!

Athw schuurman

Super goed advies heel vriendelijk
STEFAN gaf het goed advies we mochten div banken proberen dan weet je ook hoe ze zitten

Vriendelijkheid en goed advies

Beste meneer Schuurman,
Beste meneer Schuurman,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Stefan! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe meubels en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in onze winkel!

Pronto

Winkel prima maar de website zwaar kut heb 45 min heen gereden om te kunnen horen dat het niet aanwezig is terwijl op de website staat dat het op voorraad is

Website aanpassen zodat je echt kan zien of het op voorraad is

Beste klant,
Wat vervelend om te horen dat de voorraad niet correct was op onze website. Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Schmitjes

Goed/ derest moet nog afwachten.

Nog te vroeg om te oordelen.

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn dat u goed geholpen bent in onze winkel! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...

T Driessen

Medewerker Rafi

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Erg fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!...

Ellie beumer

Advies was geweldig

Goed advies

Beste Ellie,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zo geweldig bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met het nieuwe vloerkleed!
Met vriendelijke groet,...
Beste Ellie,

Thea v/d Veerdonk

Heel fijn

Vriendelijk behulpzaam personeel

Beste Thea,
Bedankt voor deze beoordeling! Leuk om te horen dat u zo fijn bent geholpen in onze winkel!