Pronto wonen

Goed, niemand opdringerig en er werd de tijd voor ons genomen

Klantvriendelijk, nemen de tijd voor je

Vond het een beetje onzinnig dat ik voor het ophalen eerst langs de winkel moest, terwijl de rekening al geheel betaald was, om vervolgens naar het magazijn (dichter bij huis dan de winkel) te... Vond het een beetje onzinnig dat ik voor het ophalen eerst langs de winkel moest, terwijl de rekening al geheel betaald was, om vervolgens naar het magazijn (dichter bij huis dan de winkel) te kunnen rijden om de bestelling op te halen. Ik kwam dus alleen naar de winkel voor nogmaals een bon..

Beste klant,
Bedankt voor deze beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe barkrukken, wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Hendriks

Alles stoelen zijn grijs

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij hopen dat u veel plezier beleefd aan de nieuwe stoelen. Wij hebben breed aanbod aan stoelen en bieden heel veel verschillende kleuren en stoffen aan.

Aad de Nobel

Mooie collectie aan meubels en vriendelijke medewerkers.

De bereidheid van de medewerkers om advies te geven en je tevens goed te adviseren

Beste Aad,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe fauteuil!
Pronto Wonen...
Beste Aad,

Elly em Piet

Rustig winkelen zonder druk van een medewerker. Maar heb je een vraag dan staan ze je meteen deskundig te woord.

groot en betaalbaar assortiment

???

Beste Elly en Piet,
Bedankt voor uw beoordeling! Goed om te lezen dat u op een rustige manier heeft kunnen rondlopen en daarna goed geadviseerd bent!
Pronto...
Beste Elly en Piet,

Marieke

Mooie collectie

Beste Marieke,
Bedankt voor uw review! Heel fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe relaxfauteuils!
Pronto...
Beste Marieke,

Eline

Mijn ervaring was top. Goed advies gekregen. Klantvriendelijk

Goed persoonlijk advies

Geen verbeterpunten of tips

Beste Eline,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de bank. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Met...
Beste Eline,

C.Kersten

Super ervaring!

Heel prettig om de meubels mooi opgesteld te zien.

Geen idee.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel en geslaagd bent voor een kastje en vloerkleed! Wij wensen u hier veel plezier mee!

Carlo klaassen

Zeer klantvriendelijk

Beste Carlo,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met de nieuwe kast!
Met vriendelijke groet,...
Beste Carlo,

Leenders P.

Klant vriendelijke geholpen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent over de nieuwe bank, wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met vriendelijke groet,...

Berends-Verweij

Het kan niet beter

alles overzichtelijk en prima service,vriendelijk personeel

ga zo door

Beste klant,
Wat een leuke review om te lezen! Bedankt hiervoor. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eethoek!