Mulder Hegdambroek Nijmegen

Deze keer ging het goed 2x ervoor zeer slecht dit was echt mijn laaste poging om hier aankopen te doen, ik geef deze ervaring nu door op verkoper Roy

verkoper Roy vriendelijk en deskundig TOP

ander personeel

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u deze keer een goede ervaring heeft gehad en fijn advies heeft gekregen van onze collega Roy. Graag vernemen wij wat er vorige keren is voorgevallen waardoor u geen fijne ervaring bij ons heeft gehad. Wij wensen u veel plezier alvast met de nieuwe eetstoelen!

M

Erg vriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed en vriendelijk bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met het nieuwe vloerkleed!
Met vriendelijke...

bolwerk

Fijne winkel prima personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

goed advies nemen de tijd voor je

Vondt het kadootje alleen niet leuk een dopper en hygrometer had liever een leuke kaars of iets dergelijks gehad

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Jammer om te horen dat u onze give away niet leuk vond. Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen.

Pronto Wonen Nijmegen

Klantvriendelijk, goed geholpen, verstand van zaken.

Veel afwisseling, warm gevoel als je binnen stapt.

Iets meer ruimte tussen meubels creëren, maar is lastig met de ruimte die er is in het gebouw.

Esther

Leuk ingericht 😍

Iets meer personeel op zondag was druk moest wel lang wachten

v Haaften

Prettig geholpen

Beste klant,
Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe relaxfauteuil! Wij wensen u veel plezier hiermee!
Pronto...

Lisanne Berkhout

Heel goed

Heel vriendelijk en meedenkend personeel en groot assortiment

Reactie Pronto Wonen Nijmegen:

Bedankt voor de review, Lisanne! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

B. Dunki Jacobs

Er voor zorgen dat wanneer b.v. stof voor op een meubel niet meer wordt geleverd, men dat in de winkel weet. Hoewel dit eerder bij de leverancier ligt dan bij de winkel.

Zwartjes

Uitstraling en korte levertijd

Beste klant,
Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lamp!

Pronte wonen nijmegen

Supper

Goed geholpen en nemen de tijd voor je.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de eethoek. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met vriendelijke...