Siebers

Leuke sfeervolle winkel

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel en hopen u vaker te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke...

Suus

Nijmegen

Goeie verkoper. Zonder aandringen en een super goed advies gekregen. Bedankt Stefan!

Beste Suus,
Beste Suus,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank en salontafel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

H. ABEN

G0ED

JE KAN ER OP JE GEMAK WINKELEN

NEEN,HOUDEN ZO

Peter

Goede service

Ruim assortiment tegen goede prijzen

Beste Peter,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met vriendelijke groet,...
Beste Peter,

tonny becker

Gezellige winkel

klantvriendelijk,goede service

Beste Tonny,
Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!

Janssen

Snel geholpen, vriendelijke medewerkers.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetbank en stoelen!
Met vriendelijke...

Dick

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Beste Dick,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen!
Pronto...
Beste Dick,

pronto wonen nijmegen

Heel netjes ontvangen goede uitleg en heerlijke koffie er bij top

nee

nee

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons en de koffie goed heeft gesmaakt!
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe...
Beste klant,
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!

E van Grootveld

Fijne winkel genoeg keus en je kunt op je gemak eerst rondkijken

Goed advies

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eethoek en hopen u in de toekomst vaker te mogen verwelkomen!
Met...

I. Peters

Heel erg goed geholpen door Stefan

De verkoper nam alle tijd voor ons.

Beste klant,
Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Stefan! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank en relaxfauteuil!
Met...