Peter Selten

Goed overzicht

Nee

Nvt

Beste Peter,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en salontafel!
Met...
Beste Peter,

J. O

Super, zeker door jullie medewerker Stefan A.

Medewerker denk mee met de klant.

Beste klant,
Wat een super leuke review om te mogen ontvangen, bedankt hiervoor! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Stefan! Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe inrichting toe!

Bosmans A HM

Leuk goed advies

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen...
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Hermien kornelis

Uitstekend

Beste Hermien,
Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

van der Bij

Uitstekend geholpen door Stefan

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Stefan! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met vriendelijke...

verkerk

Dat je altijd vriendelijk behandeld word

vriendelijk personeel en een heel leuk assortiment

Beste klant,
Wat een leuke review om te lezen! Bedankt hiervoor! Wij hopen u vaker te mogen verwelkomen in onze winkel en wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke...

Pronto nijmegen

Gezellige

Nee9

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto Wonen...

Familie Zuure

Fijne winkel

Stefan zeer vriendelijke verkoper! Dank je wel!

Nvt

I

Prettig

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Ton Schuurs

Vriendelijk en zeer goede informatie

Beste Ton Schuurs,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe fauteuil!
Pronto...
Beste Ton Schuurs,