2024 beoordelingen

Bianca Wilms

Zeer positief

Zeer klantvriendelijk

Beste Bianca,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe hoekbank!
Pronto Wonen...
Beste Bianca,

Leon Schrijen

Tot 2x toe verkeerd voorgelicht met mogelijkheden zitplaatsen bank. Gelukkig was fabrikant scherp om in te grijpen. Bank viel daardoor duurder uit maar geen tegemoetkoming van Pronto voor ongemak

Harry Goessens

Ontvangen door zeer behulpzaam personeel. En nog deskundig ook.

Beste Harry,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast heel veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet,
Pronto...
Beste Harry,

Bernadet Koeleman

Mooie winkel, goed geetaleerd

Jammer dat Pronto klanten geen cadeau geeft bij grote aankopen. Ik heb alleen een bankstel gekocht, maar blijkt dat anderen bij grote aankopen ook geen cadeautje krijgen, omdat de prijzen laag... Jammer dat Pronto klanten geen cadeau geeft bij grote aankopen. Ik heb alleen een bankstel gekocht, maar blijkt dat anderen bij grote aankopen ook geen cadeautje krijgen, omdat de prijzen laag zijn? Het doet veel meer en trekt veel meer mensen, als je ze een kleinigheid geeft, voelt gewoon beter!!

Beste Bernadet,
Beste Bernadet,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Momenteel hebben wij tijdelijk geen give away meer. Dit heeft dus niet te maken met dat u alleen bank heeft gekocht, dan had u normaal gezien uiteraard ook een cadeautje gekregen! Momenteel zijn wij hiermee bezig. Verder hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen en wensen wij u veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen

Muller

Leuke winkel

Goed geholpen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel!

Tamara

Klantvriendelijk, goede hulp en veel keuze

Beste Tamara,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!...
Beste Tamara,

Michel Lemmens

Wij kochten 4 kamerstukken 3 jaar geleden.Na 2 jaar ging de eerste stoel al door zijn wielen.Na 3 jaar waren al 3 stoelen niet meer te gebruiken.Ben toen naar Pronto gegaan met de klacht.Na een half... Wij kochten 4 kamerstukken 3 jaar geleden.Na 2 jaar ging de eerste stoel al door zijn wielen.Na 3 jaar waren al 3 stoelen niet meer te gebruiken.Ben toen naar Pronto gegaan met de klacht.Na een half jaar kwamen ze er achter dat de hulzen in het frame niet bestand tegen de druk die op de wieltjes van de stoelen.wij kregen 16 nieuwe wieltjes en nieuwe nylon hulzen.ik heb ze snel vervangen ,Nu kan iedereen weer in de stoelen zitten.Dit noemen wij perfecte service,wel wat lange tijd maar het is wel opgelost.bedankt Pronto.

Luisteren naar de klant wat er aan de hand is en dan oplossen.

Geen.

Beste Michel,
Bedankt voor deze beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat uw service aanvraag naar tevredenheid is opgelost! Wij wensen u nog veel plezier met de stoelen!
Met...
Beste Michel,

Peter

Nvt

Beste Peter,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels en vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is!
Pronto Wonen...
Beste Peter,

N.v.t.

Mooie ruime winkel

Vriendelijk personeel en hulpzaam

Zo doorgaan

Beste klant,
Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe hoekbank!

Elly Welzen

Een hele fijne ervaring

Mooie overzichtelijke winkel met fijn personeel

Beste Elly,
Beste Elly,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel goed om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad bij ons in de winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels en hopen u vaker te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Heerlen