van enschut

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

Hussam Mufdi

Eindhoven

Beste Hussam,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de bank. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke groet,...
Beste Hussam,

Prima ervaring

Van den Heuvel

Redelijk tot goed, zie verbeterpunten.

Goed formaat stofstalen beschikbaar

Klant eerder er op attenderen dat een offerte benodigd is om de prijs te garanderen. Na een week kwamen we terug om de koop definitief af te ronden. Bij berekening van de prijzen was er een verschil... Klant eerder er op attenderen dat een offerte benodigd is om de prijs te garanderen. Na een week kwamen we terug om de koop definitief af te ronden. Bij berekening van de prijzen was er een verschil t.o.v. voorgaande week. Verkoopster voorgaande week had alles met ons doorgenomen en prijzen voor ons genoteerd op het formulier van de meubels. Nu werden wij geconfronteerd met een hogere prijs die niet te verklaren was. Het kon zijn dat de vorige verkoopster niet de juiste keuzes had gemaakt dan wel de prijzen waren inmiddels aangepast. Was echter nergens te staven, dit kwam heel erg wazig op ons over. In het prijsverschil kon niet tegemoet gekomen worden. Uiteindelijk toch getekend omdat we niet nog een keer alle winkels af wilden lopen. We hielden hier echter wel een naar gevoel aan over omdat je toch een afweging maakt op basis van de (prijs)informatie die je krijgt.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling en de feedback die u ons heeft gegeven! Vervelend om te horen dat de eerste berekening niet klopte met de uiteindelijke bestelling. Wij krijgen een wekelijkse update waarin prijsveranderingen voor kunnen komen, daarom is het altijd nodig dat dit zwart op wit staat zodat wij kunnen zien dat u binnen de termijn van 18 dagen terug bent gekomen voor de definitieve bestelling. Wij zullen deze verbeterpunten ook bespreken om onze service hierop te kunnen verbeteren. Verder wensen wij ook veel plezier met de nieuwe bank en Morino fauteuil!

JCB KAMPHORST

Goede uitleg en behulpzaam

Mooie looproute en goed asortiement

Alles oké
Ga zo door😀😀

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van het nieuwe vloerkleed. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...

Koen van Mierlo

Geen gladde verkooppraatjes of opdringerige verkopers

Marij

Vriendelijk personeel. Er werd direct naar gekeken of er n busje beschikbaar was en ruim n uur later stond t tvmeubel bij ons binnen

Bij depot waar tvmeubel en busje klaar stond, was t rommelig. Te druk voor de jongens leek

Beste Marij,
Bedankt voor deze beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service op te verbeteren.
Beste Marij,

Paul

Leuke winkel met vriendelijk personeel

Beste Paul,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe relaxfauteuil!
Beste Paul,

Robben

Heel fijn

Rustig goed advies geven en de tijd nemen

Beste klant,
Bedankt voor deze beoordeling! Fijn dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!

R Raaijmakers

Goed en vriendelijk geholpen.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u alles naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven