Brenda Bens

Super fijn geholpen door de verkoopster

Margaretha

Beste Brenda,
Beste Brenda,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Wij vinden het heel fijn om te horen dat onze collega Margaretha u zo goed heeft geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe Mano bank!
Pronto Wonen Eindhoven

Ronald

Vandaag advies gevraagd voor een bank. De verkoopster nam alle tijd en drong niet op , integendeel gaf ze advies om eens thuis te overdenken en nog eens goed op te meten. Echt geen gedwongen gevoel... Vandaag advies gevraagd voor een bank. De verkoopster nam alle tijd en drong niet op , integendeel gaf ze advies om eens thuis te overdenken en nog eens goed op te meten. Echt geen gedwongen gevoel en dus zeer prettig. We komen weer terug na een aantal jaren geleden ook al een bank gekocht te hebben.

Super mooie winkel en zeer prettig en kundige verkopers.

Beste Ronald,
Beste Ronald,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat een super leuke review om te lezen! Heel fijn dat u goed advies heeft gekregen over de bank. Wij helpen u graag binnenkort verder onder het genot van een lekker bakje koffie!

Cox

Goede service vriendelijk personeel

Service

P.rombouts

Vriendelijk en goede uitleg

Janine

Fijne winkel veel keuze vriendelijk personeel

Veel keuze, vriendelijk personeel

Beste Janine,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste Janine,

Fam. Smits

Wij stoeide erg met hoe we onze nieuwe woning zouden inrichten. We hebben hiervoor heel goed advies gehad van de interieurstyliste. Er werd goed geluisterd naar wat wij graag wilde en hier werd een... Wij stoeide erg met hoe we onze nieuwe woning zouden inrichten. We hebben hiervoor heel goed advies gehad van de interieurstyliste. Er werd goed geluisterd naar wat wij graag wilde en hier werd een passend advies voor gegeven.

Behulpzaamheid, enthousiasme, meedenken met klant.

Beste familie Smits,
Beste familie Smits,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u met hulp van onze styliste tot een mooi interieurplan bent gekomen! Wij wensen u veel plezier met het nieuwe interieur!

Wendy bruntink

Pronto op Ekkersrijt in Eindhoven

Transparant uitgelegd

Beste Wendy,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel!

Wijen

Prettig, snel en vakkundig.

Deskundigheid en grote voorraad.

Beste klant,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen! Wij vinden het erg leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen. Veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met...

Anouk

Wij zijn erg positief! Zijn goed geholpen en de medewerkers lopen alles met je door, zodat je weet wat alles inhoudt en welke mogelijkheden er zijn.

Klanttevredenheid, prijs, opties

Optie om je nieuwe aankoop te zien in de kleur/ het materiaal dat je gekozen hebt.

Beste Anouk,
Beste Anouk,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank en tafel. Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service nog te kunnen verbeteren!

Bjorn den Heeten

Super goed geholpen en de tijd genomen voor een goed advies.

Deskundige mensen die tijd voor je nemen.

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe Alpa hoekbank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met vriendelijke...