RR

Goede ervaring, goede service

Goede service en advies van verkoopster, wist waar ze het over had en dacht goed met ons mee.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geadviseerd bij het uitzoeken van de nieuwe relaxfauteuil! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...

Pronto Eindhoven

Zeer goed

Zeer klantvriendelijke verkoopster, die in alle rust ons heeft geholpen.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geadviseerd!

Ine Tackenberg

Heel erg fijn gastvrij en professioneel

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en stoel!
Met vriendelijke...

Groenestein

Uistekend.
Uistekend.
Tijdens het transport bleek een van de stoelpoten schade te hebben opgelopen. Dat is perfect en deskundig verholpen. Zowel door de servicedeskmedewerker die heel behulpzaam en klantgericht was, als de servicemonteur die de reparatie vakkundig en netjes heeft uitgevoerd

Klantgericht, goede communicatie, vakkundig advies

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat dit zo goed is opgelost! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Pronto wonen...

Melissa mansvelders

Heel prettig

Wat is conny een lieve, geduldige, behulpzame medewerker! Top!

Beste klant,
Wat een leuke review! Bedankt voor de complimenten over onze collega Conny! Fijn om te horen dat zij jullie zo goed heeft geholpen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!...

Fam Coolen

Goed en kundig personeel

Goede service

Geen verbeterpunten.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en kasten!
Pronto...

Ans de Turck

Top winkel, veel keus

Er wordt veel tijd aan je besteed en goed advies gegeven

Geen verbeterpunten of tips. Alles was perfect

Beste Ans,
Wat een leuke review om te lezen! Bedankt voor de complimenten! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank, stoelen en eetstoelen!
Pronto...
Beste Ans,

Peels

Vriendelijke verkopers

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed en vriendelijk bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen!
Wij wensen u hier veel plezier mee!...
Beste klant,
Wij wensen u hier veel plezier mee!

Bekkers

Ekkersrijt Pronto

Kundig en aardig personeel

Doorsluis voor kinderwagens en rolstoelgebruikers. Deze moeten nu de hele winkel terug om weer met de lift naar beneden te gaan.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren.
Met vriendelijke...

M.Billekens.