Hakima

Correct behandeld met een kopje koffie erbij

klantvriendelijkheid

Blijf zo doorgaan

Beste Hakima,
Beste Hakima,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

Bekir

Super goed geholpen door Jan

klantvriendelijk goede service

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door Jan! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en hopen u vaker te mogen verwelkomen!...

Evi Rubens

Zeer mooie winkel, met mooie spullen en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Een echte aanrader!

vriendelijk en behulpzaam personeel!

Reactie Pronto Wonen Eindhoven:

Wat een leuke review om te lezen, Evi! Bedankt hiervoor! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier... Wat een leuke review om te lezen, Evi! Bedankt hiervoor! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!

thuis

Heel goed

betrokken medewerkster

geen staal aanwezig van stof kleur jammer!

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Pronto Wonen...

Wesley

Beste Wesley,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto...
Beste Wesley,

M.A.W.Bogers

Goede sevice

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Thea Noijen

Leuke gezellige winkel

Nee ,wist al wat ik wilde niet echt

Beste Thea,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lamp!
Pronto Wonen Eindhoven.

Stan

Goede hulp

Beste Stan,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven.

Rob

Op een klantvriendelijke wijze geholpen.

Beste Rob,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en u zo goed bent geholpen! Veel plezier met de nieuwe stoel!
Met vriendelijke groet,...
Beste Rob,

Wendy de Leeuw

Goede ervaring, vriendelijk personeel en goed geholpen.

Vriendelijk en deskundig personeel.

Reactie Pronto Wonen Eindhoven:

Bedankt voor uw beoordeling, Wendy! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe relaxfauteuil! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke groet,...