Pronto

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u onze service als positief heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw accessoires.
Pronto Wonen...

R.bierens

Heel fijn geholpen bij de aankoop van 2 fauteuils.

De dame die ons help dacht heel goed met ons mee om mooi fauteuils te vinden en samen te stellen. Dank hiervoor aan Margaretha

Ton Staals

De gehele verkoop is nog niet afgewikkeld,dus kan nog niet eerlijk beoordelen.

Vind het niet zelf bezorgen van de meubels een zwak punt,kan dus de schuld bij eventuele beschadiging bij de bezorger neerleggen en dan de niet evenredige bezorgprijs,ook niet goed.Heb al.

Heb al mijn meubels nog niet thuis,dus nog even afwachten ivm.leverdatum en levertje.

Beste Ton,
Bedankt voor uw beoordeling! Het is bij ons ook mogelijk om bezorging toe te voegen aan uw order. Dit is mogelijk vanaf een meerprijs van €70,-. Mocht u dit nog willen toevoegen dan kunt u hiervoor contact opnemen met de winkel. Mocht er een meubel beschadigd zijn kunt u hier altijd een service aanvraag voor indienen via onze website. Ook bij het zelf afhalen wordt dit uiteraard voor u opgelost. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

Krebbers

Goed en mooi ingericht

Moderne winkel

Beste heer/mevrouw Krebbers,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe hoekbank!
Met vriendelijke...
Beste heer/mevrouw Krebbers,

A.Roxs

Mooie winkel, vriendelijk personeel

Assortiment en goed personeel

???

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

Tubing-Brekelmans

Prettig

veel keuze, leuke opstelling

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons!
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en stoelen!
Met vriendelijke groet,...
Beste klant,
Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en stoelen!

Gielen

Laten je rustig rond kijken bij vragen deskundig antwoord vriendelijk personeel

vriendelijk rustig rond laten kijken zelf de keuze laten maken

Beste mevrouw Gielen,
Fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eethoek!
Pronto Wonen...
Beste mevrouw Gielen,

Ton

Erg fijne mensen en goed dat er ook aan de warmte gedacht werd met water

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Beste Ton,
Wat een leuke review om te lezen! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in onze winkel!
Met vriendelijke groet,...

pronto

Een mooie rustige winkel

klant vriendelijk zee goed

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...

Anja van Houtum

Ruime keuze. Goed advies . Je slaagt hier altijd!!

Mooie winkel met veel keuze. Straalt gezelligheid uit is er is voor iedere smaak wel iets aanwezig. Kundig vriendelijk personeel. Zeker een aanrader

Nvt

Beste Anja,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Verder wensen wij u veel plezier met het nieuwe bankstel en de stoel!
Met...
Beste Anja,