Pronto wonen ekkersrijt

Vriendelijk en uitnodigend

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en relaxfauteuil!

Smetsers

Prettig

Nee alles prima

Beste heer/mevrouw Smetsers,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo prettig bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met...
Beste heer/mevrouw Smetsers,

Jeff

Bank gekocht

Goed advies gekregen

Beste Jeff,
Wij vinden het fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij de aanschaf van de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Pronto...
Beste Jeff,

marijke

Geweldig

goed geholpen heb ik

heb ik niet

Beste Marijke,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe bank!

Koenen

Top, goed advies gekregen van Lotte. Meedenkend en vriendelijk

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Lotte! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank en hopen u vaker te mogen verwelkomen!
Met...

Dogger

Vriendelijk en goede service

Medewerkers denken mee

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...

robbescheuten

Niet alles het zelfde.kan ook zelf samen stellen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!

Peter Boullart

Super!

Vriendelijk, behulpzaam, betrouwbaar
Mooie producten

Beste Peter,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe fauteuil!
Pronto...
Beste Peter,

Caren Moerman

Ik werd vriendelijk en goed geholpen, 2 dagen later kreeg ik te horen dat de prijs aardig verhoogd werd ivm de kleur die ik had gelozen, dat vond ik erg vervelend. Een dag eerder bleek ook mijn... Ik werd vriendelijk en goed geholpen, 2 dagen later kreeg ik te horen dat de prijs aardig verhoogd werd ivm de kleur die ik had gelozen, dat vond ik erg vervelend. Een dag eerder bleek ook mijn handtekening niet goed gezet te zijn of was verkeerd verwerkt, nou kan dat gebeuren, maar niet dat ik na tekenen nog extra moet betalen voor een kleur, niet terecht

Ik wil niet nader hand pas horen dat de prijs wordt verhoogd, daardoor ben ik neutraal in of ik de winkel wil aanbevelen, maar dat kon ik niet invullen

Beste Caren,
Beste Caren,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad in onze winkel. Dit zullen wij ook bespreken om onze service hierop te kunnen verbeteren. Mochten wij verder nog iets kunnen betekenen dan vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

Ilse en Pascal

Een tv meubel uit de showroom meteen kunnen meenemen voor een mooi prijsje

Enorm goed geholpen en meedenkend personeel.

Beste Ilse en Pascal,
Beste Ilse en Pascal,
Bedankt voor jullie review! Fijn om te horen dat jullie het tv-meubel gelijk mee konden nemen. Wij wensen jullie veel plezier met jullie tv-meubel en zien jullie graag terug in onze winkel!
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven