Danielle

Mooie winkel! Veel aanbod en goede service

Beste Danielle,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel leuk om te horen dat u zo enthousiast over ons bent! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto...
Beste Danielle,

Surinx l

Goed overzichtelijk

Nihil

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

de Leeuw

Goed advies en behulpzaam met combineren.

Overzichtelijk en behulpzaam met combineren.

Dat op de site staat op voorraad en dat het er niet is.

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij de aanschaf van de nieuwe tv-kast. Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren!

Arnoud Lathouwers

Goed geholpen en mooie meubels gekocht

Ruime keuze mooi gepresenteerd en prima advies

Beste Arnoud,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...
Beste Arnoud,

E. van Baarschot

Positief,snel en correct

Gezellig en compleet ingericht

zou zo niets weten

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe tafel. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Gilden

Al meerdere aankopen hier gedaan, leuke winkel met goede prijzen en fijn advies.

Leuke producten, fijne verkopers, meedenken

Keuze in kleden is niet geweldig, of hoogpolig of te vintage, niet kunnen slagen.
Deskundig advies 3 sterren (en geen 5) reden: we kwamen voor een bank maar helaas bleek de verkoopster een vergissing te hebben gemaakt. Uiteindelijk goed opgelost door de verkoopster (die er ook van baalde) die meerdere banken voor ons heeft uitgewerkt en de specialistische verkoopster die voor ons uiteindelijk de bank heeft besteld en mee heeft gedacht. Kortom goed opgelost, maar in eerste instantie toch een teleurstelling gehad omdat het advies niet juist bleek.

Ad Moerman

Goed opgezette winkel en gezellig en behulpzaam personeel

Klantvriendelijk

Beste Ad,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de aankoop!

van Weert

Prettig

Eerlijk advies, niets word opgedrongen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Pronto wonen...

Ronny Brands

Vriendelijke mensen

Service kan sneller reageren

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe meubels! Onze service afdeling reageert normaal gezien binnen 5 werkdagen alleen tijdens de kerstvakantie kan dit wat langer zijn geweest, excuses hiervoor! Wij wensen u verder veel plezier met de nieuwe meubels!

Tjrp

Prettig