Henry Vorster

Fijn geholpen door Bram

Persoonlijke contact

Beste Henry,
Bedankt voor deze beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe lampen, stoel en accessoires!
Met vriendelijke...
Beste Henry,

Peter Boullart

Vriendelijk, deskundig, mooie spullen

Vriendelijk, behulpzaam

Beste Peter,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons!

R. Claessens

Vriendelijke omgang met de klanten

looproute in de winkel

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe stoelen!
Pronto...

de Leeuw

Goed en vriendelijk personeel.
Denken goed mee over de inrichting.

Klantvriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Pronto Wonen...

Ronald Kip

Heel prettige winkel met behulpzame medewerkers, zeer vriendelijk.

Deskundige medewerkers, adviserend maar niet opdringend. Geven je de ruimte om over alles goed na te denken.

Beste Ronald,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank en eettafel. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...

Eindhoven

Ontzettend goed en leuk advies

Inrichting en personeel

Meer personeel in het weekend

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij nemen uw verbeterpunt zeker mee, momenteel hebben wij een aantal vacatures hiervoor openstaan!...

Annet van den Boogaard

Voelde me ontspannen en thuis

Heel goed advies en denken met je mee

Alles goed, houden zo

Beste Annet,
Wat een leuke review om te lezen! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en fauteuil!
Met vriendelijke...
Beste Annet,

Brenda Bens

Super fijn geholpen door de verkoopster

Margaretha

Beste Brenda,
Beste Brenda,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Wij vinden het heel fijn om te horen dat onze collega Margaretha u zo goed heeft geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe Mano bank!

Ronald

Vandaag advies gevraagd voor een bank. De verkoopster nam alle tijd en drong niet op , integendeel gaf ze advies om eens thuis te overdenken en nog eens goed op te meten. Echt geen gedwongen gevoel... Vandaag advies gevraagd voor een bank. De verkoopster nam alle tijd en drong niet op , integendeel gaf ze advies om eens thuis te overdenken en nog eens goed op te meten. Echt geen gedwongen gevoel en dus zeer prettig. We komen weer terug na een aantal jaren geleden ook al een bank gekocht te hebben.

Super mooie winkel en zeer prettig en kundige verkopers.

Beste Ronald,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat een super leuke review om te lezen! Heel fijn dat u goed advies heeft gekregen over de bank. Wij helpen u graag binnenkort verder onder het genot van een lekker bakje koffie!
Pronto wonen Eindhoven

Cox