Toon Lodewijks

Uitmuntende service!

sterke punt is de service voor aankoop
prima geholpen

Reactie Pronto Wonen Eindhoven:

Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review, Toon! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe relaxfauteuil!
Pronto Wonen...

Oisterhoff

Oo

Koop nooit meer iets bij jullie zo slecht wel betalen maar als er iets aan is door jullie fout moet ik maanden wachten
Dit was niet het eerste wat ik bij jullie,ie gekocht heb maar zeker wel...
Dit was niet het eerste wat ik bij jullie,ie gekocht heb maar zeker wel het laatste

Betere service

Reactie Pronto Wonen Eindhoven:

Beste mevrouw Oosterhoff, allereerst excuses voor de hele situatie. Jammer om te horen dat u nog steeds niet tevreden bent over onze service. Het is inderdaad vervelend dat er iets fout is gegaan... Beste mevrouw Oosterhoff, allereerst excuses voor de hele situatie. Jammer om te horen dat u nog steeds niet tevreden bent over onze service. Het is inderdaad vervelend dat er iets fout is gegaan bij uw relaxfauteuil. Vandaag hebben wij contact met u gehad en uitgelegd waarom de oplossing helaas wat langer duurt. Als tussenoplossing hebben wij de stoel bij u bezorgd, zodat u in de tussentijd hiervan wel gebruik kan maken. Wij houden contact met u over het lopende servicetraject om u zo goed mogelijk te begeleiden in deze vervelende situatie. Nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

Particuliere

Klantvriendelijk

Niks

Nee hoor

Reactie Pronto Wonen Eindhoven:

Beste klant, bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bezoek in onze winkel. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe bank en stoelen! Met vriendelijke groet,... Beste klant, bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bezoek in onze winkel. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe bank en stoelen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

Baudewijns

Goed, vriendelijke mensen

Duidelijkheid

Beginnend personeel beter begeleiden

Beste meneer Baudewijns,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij nemen uw feedback punten mee om onze service te verbeteren. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe bank.
Met...
Beste meneer Baudewijns,

Koenders

Goed geholpen

Vriendelijkheid

Beste heer/mevrouw Koenders,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe salontafel en vloerkleed!...
Beste heer/mevrouw Koenders,

Mitchel

Winkel met mooie uitstraling, veel keuze en genoeg personeel die je willen helpen.

Snelle levering, goede kwaliteit van meubels.

De manier van levering, er werd verteld dat je ongeveer 300 euro moet betalen om het geleverd te krijgen aan de deur, wat ik veel te duur vindt. Ik heb best wel wat betaald voor de bank en dan vind... De manier van levering, er werd verteld dat je ongeveer 300 euro moet betalen om het geleverd te krijgen aan de deur, wat ik veel te duur vindt. Ik heb best wel wat betaald voor de bank en dan vind ik een levering aan deur voor een wat lagere prijs wel gepast.

Beste Mitchel,
Beste Mitchel,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Bezorging is bij ons mogelijk vanaf €69,95 voor het Basic pakket en €129,- voor het premium pakket. Mocht u alsnog bezorging willen toevoegen dan kunt u het beste even contact opnemen met ons!

awm otjens

Goede en vriendelijke behandeling en kundig advies

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe banken! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Pronto Wonen...

Hh

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Daan Huurdeman

Heel prettig ontvangen en er werd alle tijd genomen om ons zo goed mogelijk te bedienen en toelichten wat de mogelijkheden er waren

Erg meedenken van de wensen die de klant kenbaar maakt

Ik zou zo niets kunnen bedenken, gewoon lekker doorgaan

Claudia van den Dungen

Top!

Beste Claudia,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Pronto...
Beste Claudia,