A v Helden

Alles verliep prima

Prima service en uitleg

Hallo meneer/ mevrouw Helden,
Bedankt dat u een review heeft ingediend, fijn dat alles naar wens was. En veel plezier van de hoekbank.
Hallo meneer/ mevrouw Helden,

N. Schalkx

Nette uitstraling en vriendelijk geholpen.

Prijs-kwaliteit verhouding zeer gunstig. Vriendelijk en goed geholpen.

Ik wilde eerst even rond kijken. Konden altijd vragen zei het personeel. Maar konden toen eigenlijk niemand vinden. Niet verkeerd als zo af en toe iemand vraagt of het lukt. Vaker dan nu, want... Ik wilde eerst even rond kijken. Konden altijd vragen zei het personeel. Maar konden toen eigenlijk niemand vinden. Niet verkeerd als zo af en toe iemand vraagt of het lukt. Vaker dan nu, want uiteindelijk kwam er wel iemand vragen of ze kon helpen.

Beste Nicole,
Dankjewel voor het invullen van de review. En fijn dat u nog wat verbeterpunten heeft achtergelaten, we gaan ermee bezig om hier wat aan te doen
Hopelijk zien we elkaar nog...
Beste Nicole,
Hopelijk zien we elkaar nog een keertje en veel plezier met de gekochte meubelen
Team Profijt Meubel Wolvega

Renske osinga

Mooie meubelen voor de kleine beurs

Hallo Renske
Fijn dat u de beoordeling heeft ingevuld dit waarderen wij enorm. Bedankt dat ook zo positief bent.
We hopen u snel een keertje weer te zien.
Met vriendelijke groet,...
Hallo Renske
We hopen u snel een keertje weer te zien.

Ineke van Tarel

Prettige medewerkster.
Goed geholpen.

Personeel

Wij moesten een onderstel omruilen omdat hierin een foutje zat. Helaas zijn we daarvoor een uur rijden kwijt. Misschien de meubels voor aflevering controleren.

Hallo Ineke,
Hallo Ineke,
Het is erg vervelend om te horen dat u een uur extra moest rijden voor het ophalen van u meubelen. Maar erg bedankt voor het aangeven, we zullen dit in de toekomst proberen te voorkomen. Alsnog erg bedankt dat u nog zo positief over ons bent.

O. Hofman

Vriendelijke en hulpvaardige verkoopster. En wij zijn
geslaagd

Niet speciaal, maar zoals gezegd hulpvaardig zonder opdringerigheid

N.v.t.

Beste meneer/ mevrouw Hofman,
Het is fijn om van u te horen dat u een goede ervaring had. Erg bedankt dat u de beoordeling heeft ingevuld.
Ik hoop u snel weer een keertje te zien.
Met...
Beste meneer/ mevrouw Hofman,
Ik hoop u snel weer een keertje te zien.

P.Posthuma

Vriendelijk personeel

Hallo meneer/ mevrouw Posthuma,
Fijn dat even de tijd heeft genomen om de beoordeling in te vullen. Kom gerust nog een keertje langs.

B de Jong Boonstra

Je kunt er lekker rondneuzen zonder dat je iets wordt opgedrongen. Wil je hulp, je hoeft het maar te vragen en ze zijn er.

Wat ik hier boven heb aangegeven.

Geen.

Beste meneer/ mevrouw de Jong,
Leuk dat u even de tijd heeft genomen om een reactie te schrijven. Het is fijn om te horen dan u een fijne ervaring had. We hopen u snel weer een keertje te zien...
Beste meneer/ mevrouw de Jong,

Houwer

Mooie winkel

Hallo Meneer/ mevrouw Houwer,
Heel erg bedankt voor uw feedback, wij vinden dit altijd heel erg fijn. kom gerust nog een keertje langs.
Hallo Meneer/ mevrouw Houwer,

Klaas Kuiper.

Vriendelijke hulp. nette winkel.

er is moeite voor gedaan om 2 extra stoelen te bestellen, is gelukt top.

Hi Klaas,
Bedankt dat u even de tijd heeft genomen om een leuke review te schrijven, dit vinden wij heel fijn.
Hi Klaas,
Veel plezier met de aangekochte meubelen. En wij hopen u snel nog een keer te zien.
Team Profijt Meubel Wolvega

René le Noble

Zeer prettig ontvangst

Kundig personeel

Hallo René,
Het is fijn om te horen dat u een fijne ervaring had.
Wij waarderen uw reactie enorm. en hopen u snel weer te kunnen zien.
Hallo René,
Het is fijn om te horen dat u een fijne ervaring had.
Wij waarderen uw reactie enorm. en hopen u snel weer te kunnen zien.