Fam Romijn

Mooie trendy meubels voor een betaalbare prijs. We zijn erg fijn geholpen door Stan, rustig met kennis van zaken, hij denkt goed mee. Ook heel fijn dat we de staaltjes voor de bankstof meekregen. We... Mooie trendy meubels voor een betaalbare prijs. We zijn erg fijn geholpen door Stan, rustig met kennis van zaken, hij denkt goed mee. Ook heel fijn dat we de staaltjes voor de bankstof meekregen. We zien erg uit naar de komst van de hoekbank, wandkast en het audiomeubel!

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi familie Romijn, super om te horen dat onze collega Stan jullie fijn en deskundig heeft geholpen. Hartelijk dank voor jullie mooie review en alvast veel plezier gewenst van jullie nieuwe hoekbank,... Hi familie Romijn, super om te horen dat onze collega Stan jullie fijn en deskundig heeft geholpen. Hartelijk dank voor jullie mooie review en alvast veel plezier gewenst van jullie nieuwe hoekbank, wandkast en audiomeubel! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Akkerman

Fijne winkel, niet opdringerig

Goed advies gekregen bij de aanschaf van onze hoekbank

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Het doet ons goed te horen dat onze winkel je goed is bevallen, net als het advies. We wensen je dan ook alvast heel veel zitplezier met de nieuwe... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Het doet ons goed te horen dat onze winkel je goed is bevallen, net als het advies. We wensen je dan ook alvast heel veel zitplezier met de nieuwe hoekbank namens team Profijt Meubel Huissen.

Petra

Heel goed

Gastvrij ontvangen, duidelijk wat je krijgt.
Behulpzaam

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Petra, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je vriendelijk bent ontvangen en goed geholpen bent door onze collega's. Veel plezier gewenst van je nieuwe meubel(s). We hopen je... Hi Petra, hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je vriendelijk bent ontvangen en goed geholpen bent door onze collega's. Veel plezier gewenst van je nieuwe meubel(s). We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien. Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Bierman

Ik ben hier uitstekend geholpen door Thijs.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat onze collega Thijs je goed geholpen heeft. We hopen je snel weer in onze winkel te zien! Vriendelijke groet, team Profijt... Hi, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat onze collega Thijs je goed geholpen heeft. We hopen je snel weer in onze winkel te zien! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

P. Knol

Goed geholpen met een deugdelijk advies en kennis van zaken door een nette en vriendelijke jongeman.

Veel keuze in ons segment!

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je mooie woorden Piet! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent in onze winkel. Mochten we je in de toekomst nog kunnen helpen, weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Profijt... Bedankt voor je mooie woorden Piet! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent in onze winkel. Mochten we je in de toekomst nog kunnen helpen, weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Elly van Leuven

Je komt binnen en er staat direct iemand klaar om je te helpen! Zeer bekwaam en hulpvaardig! We hebben nog nooit zo snel nieuwe stoelen gekocht! Top hoor met dank aan Stan van Bon

De verkoopkwaliteiten van Stan

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Wat een mooie woorden Elly! Super dat jullie zo uitgebreid zijn geholpen door Stan en dat jullie geslaagd zijn voor nieuwe stoelen. Alvast heel veel woonplezier gewenst namens team Profijt Meubel... Wat een mooie woorden Elly! Super dat jullie zo uitgebreid zijn geholpen door Stan en dat jullie geslaagd zijn voor nieuwe stoelen. Alvast heel veel woonplezier gewenst namens team Profijt Meubel Huissen.

Robert Van Rooijen

Goed, correct, goede tips, en humor

Kennis, duidelijk en vriendelijk.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je mooie review Robert! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Ingrid Brunekreef

Thijs heeft me goed geholpen en alles goed uitgelegd.

Nemen de tijd voor je

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Ingrid, hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat onze collega Thijs je goed heeft geholpen! Veel plezier gewenst van je nieuwe meubels. We hopen je snel weer in onze winkel te... Hi Ingrid, hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat onze collega Thijs je goed heeft geholpen! Veel plezier gewenst van je nieuwe meubels. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Michel verhoeven

Veel verschillende keuzes

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Michel, fijn om te horen dat je tevreden bent over onze ruime collectie. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

F.cam

Huissen

Mevrouw is zeer klantgericht en vriendelijk

Al 24 jaar ben ik zeer tevreden klant. Wel fijn dat je in deze afgelopen periode door meneer en mevrouw altijd vriendelijk geholpen wordt…

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je mooie review! Geweldig om te horen dat je al 24 jaar trouwe klant bent bij ons. Ook de volgende keer staan we weer graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, team Profijt Meubel... Bedankt voor je mooie review! Geweldig om te horen dat je al 24 jaar trouwe klant bent bij ons. Ook de volgende keer staan we weer graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen.