Jolanda Arends

Goed advies. Goed geholpen.

Betaalbaar en mooi.

Nee

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring! Super om te lezen dat je bij ons prettig geholpen en geadviseerd bent. Alvast heel veel plezier van jouw aankoop en tot ziens in onze winkel. Met... Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring! Super om te lezen dat je bij ons prettig geholpen en geadviseerd bent. Alvast heel veel plezier van jouw aankoop en tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen

S. Wilkens-Ebbeng

Nette winkel. Vriendelijke bediening g en heerlijke koffie.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor deze geweldige review en de mooie complimenten over onze winkel en onze mensen. Alvast veel plezier van je aankoop en hopelijk tot ziens in onze winkel! Met vriendelijke groet, Profijt... Bedankt voor deze geweldige review en de mooie complimenten over onze winkel en onze mensen. Alvast veel plezier van je aankoop en hopelijk tot ziens in onze winkel! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen

M en E

Klantvriendelijk personeel! Dank Ignas, Joep en Stan. Wij kijken uit naar onze aankoop.

Klantvriendelijkheid!

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor deze mooie review en complimenten over Ignas, Joep en Stan! Wij hebben jullie met veel plezier geholpen en hopen dat jullie veel plezier beleven aan de aankoop! Tot snel in onze winkel.... Bedankt voor deze mooie review en complimenten over Ignas, Joep en Stan! Wij hebben jullie met veel plezier geholpen en hopen dat jullie veel plezier beleven aan de aankoop! Tot snel in onze winkel. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen

Pierre

Vriendelijk en hartelijk en netjes behandeliijk en tijd voor je

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je prettig en netjes geholpen bent in onze winkel. Veel plezier met de nieuwe meubels en hopelijk tot snel in onze winkel! Met vriendelijke... Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je prettig en netjes geholpen bent in onze winkel. Veel plezier met de nieuwe meubels en hopelijk tot snel in onze winkel! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen

marcel klein reesink

Heel goed geholpen veel keuze

Goede service en heel netjes geholpen goede uitleg van hoe en wat

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor deze positieve review! Super om te lezen dat je prettig geholpen bent en tevreden bent over ons aanbod. Alvast heel veel plezier van jouw nieuwe meubels en tot snel in onze winkel. Met... Bedankt voor deze positieve review! Super om te lezen dat je prettig geholpen bent en tevreden bent over ons aanbod. Alvast heel veel plezier van jouw nieuwe meubels en tot snel in onze winkel. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen

J Kamps

Winkel ziet er netjes uit

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je mooie review en het compliment over onze winkel! Tot snel in onze showroom. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen

Arjan

Nette winkel met mooie prijzen

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je mooie review Arjan! Super dat onze winkel en onze prijzen je goed bevallen. Als we nog wat kunnen verbeteren, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

R van Dalen

Heel erg fijn!!

Heel erg fijn geholpen en top opgelost allemaal door Ignas en Madeleine!!!!
Super Bedankt..

Gewoon zo behouden de rust en vriendelijkheid tov de klanten

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn te horen dat je zo fijn geholpen bent door Ignas en Madeleine. Heel veel woonplezier gewenst met de nieuwe stoelen, lampen en de tafel! Tot de volgende keer... Bedankt voor je mooie review! Wat fijn te horen dat je zo fijn geholpen bent door Ignas en Madeleine. Heel veel woonplezier gewenst met de nieuwe stoelen, lampen en de tafel! Tot de volgende keer bij Profijt Meubel Huissen.

Mevr Joke Jansen

Perfect geholpen door Joep vertelde wat het verschil van de stoelen was

Goed geholpen

Was perfect

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Wat fijn te horen dat je zo goed bent geholpen door Joep in onze winkel! Hartstikke bedankt voor de mooie 5 sterrenreview en veel relaxplezier gewenst namens Profijt Meubel Huissen.

Badr

Geweldig

Wat een geweldig lieve vrouw die ons heeft geholpen. Geduldig, attent en kundige informatie.

Nvt

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je mooie review! Wat fijn dat je goed geadviseerd bent in onze winkel. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.