I. Maertzdorf

Prettig geholpen, prima advies

Veel mogelijkheden, duidelijk advies

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Fijn te horen dat ons assortiment en persoonlijke advies goed is bevallen. Bedankt voor je mooie review namens Profijt Meubel Huissen.

Cindy

Prettig en rustgevend

Best ruim opgezet. En de stijlen bij elkaar

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Cindy, bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega's je prettig hebben geholpen. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren! Veel plezier van je... Hi Cindy, bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega's je prettig hebben geholpen. We horen het graag als we onze service nog verder kunnen verbeteren! Veel plezier van je nieuwe meubels, we hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen

Jan Leeuw

Topservice en snelle levering.
Fijn ervaring met jullie bedrijf.
Ik heb telefonisch wat bij jullie gekocht, dus kan jullie winket helaas niet beoordelen

Vriendelijkheid en uitvoeren wat afgesproken is.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Jan, goed om te horen dat je een prettige ervaring hebt bij Profijt Meubel Huissen. Fijn dat je aankoop snel in huis was! Veel woonplezier van je nieuwe meubels. Vriendelijke groet, Profijt... Hi Jan, goed om te horen dat je een prettige ervaring hebt bij Profijt Meubel Huissen. Fijn dat je aankoop snel in huis was! Veel woonplezier van je nieuwe meubels. Vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen

E. Peters

Zeer prettig winkelen, je slaagt er altijd, mede doordat er vele meubelzaken in 1 pand zitten. vriendelijk personeel en neemt de tijd om te adviseren en alles te bespreken.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor deze vriendelijke woorden en mooie 5 sterren review! Het doet ons goed te lezen dat je tevreden bent over ons advies en je altijd slaagt bij ons. Het voordeel van alles onder een dak :)... Bedankt voor deze vriendelijke woorden en mooie 5 sterren review! Het doet ons goed te lezen dat je tevreden bent over ons advies en je altijd slaagt bij ons. Het voordeel van alles onder een dak :) Ook de volgende keer staan we weer voor je klaar bij Profijt Meubel Huissen. Heel veel woonplezier gewenst!

M. Arends

Goed!

Zeer klantvriendelijk.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je mooie review en tot de volgende keer bij Profijt Meubel Huissen!

Corry en Mieke Wolf

Mooie winkel.Ruim gesorteerd.

Fijn geholpen door verkoper Joep.

De winkel stond wel erg vol.Komt misschien door de opruiming.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor jullie mooie review Corry en Mieke! Het doet ons goed te lezen dat ons assortiment jullie goed is bevallen en dat jullie goed geholpen zijn door onze collega Joep. De winkel stond de... Bedankt voor jullie mooie review Corry en Mieke! Het doet ons goed te lezen dat ons assortiment jullie goed is bevallen en dat jullie goed geholpen zijn door onze collega Joep. De winkel stond de afgelopen 2 weken inderdaad erg vol in verband met onze looppadsale. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Ed Slob

Een verademing om in deze winkel een aankoop te doen. Prima informatie en het gestelde vertrouwen want ik mocht het karpet thuis eerst even proberen.

Uitstraling en prijs kwaliteitsverhouding. Diversiteit in het assortiment. Vriendelijke verkoper.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Wat super om te horen dat je het karpet thuis eerst even mocht proberen! Altijd fijn als je zekerheid hebt bij je aankoop. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Ed. Heel veel woonplezier... Wat super om te horen dat je het karpet thuis eerst even mocht proberen! Altijd fijn als je zekerheid hebt bij je aankoop. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Ed. Heel veel woonplezier gewenst en tot de volgende keer bij Profijt Meubel Huissen.

Karin

Vriendelijke geholpen door Ignes we zijn zeer tevreden

Vriendelijk

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Super dat jullie zo goed geholpen zijn door Ignas tijdens jullie bezoek aan onze winkel. Mochten jullie nog wat missen in ons assortiment, horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel... Super dat jullie zo goed geholpen zijn door Ignas tijdens jullie bezoek aan onze winkel. Mochten jullie nog wat missen in ons assortiment, horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Miriam de Kinkelder-Meijer

Eind juli weer wezen kijken voor een bankstel bij Profijt in Huissen, en ook deze keer, 1ste keer namelijk ook ons bankstel hier gekocht, werden we ook nu weer fantastisch geholpen door Dhr. Ignas.... Eind juli weer wezen kijken voor een bankstel bij Profijt in Huissen, en ook deze keer, 1ste keer namelijk ook ons bankstel hier gekocht, werden we ook nu weer fantastisch geholpen door Dhr. Ignas. We hoopten er al op dat hij ook deze dag persoonlijk aanwezig zou zijn aangezien hij ons destijds al fantastisch had geholpen wat resulteerde in een complete inrichting voor ons huis destijds. Nu ook weer geslaagd voor een bankstel, nadat Ignas ons geduldig allerlei voor en nadelen had laten zien wat betreft onze wensen. Dat resulteerde in een keuze voor een twee en een half en driezitter in donkerblauwe stof, waar we nu vol verwachting naar uitkijken wat betreft de levering in oktober. Bij deze nogmaals bedankt Ignas, voor je geduld en ideeën, het heeft ons zeker geholpen met het maken van een keuze 😊

Je wordt klantvriendelijk en deskundig geholpen.

Wat ons betreft geen

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Geweldig hoe jullie onze collega Ignas zo in het zonnetje zetten, bedankt daarvoor! Het doet ons goed te lezen dat jullie graag bij ons in de winkel komen en hier zo goed slagen voor jullie... Geweldig hoe jullie onze collega Ignas zo in het zonnetje zetten, bedankt daarvoor! Het doet ons goed te lezen dat jullie graag bij ons in de winkel komen en hier zo goed slagen voor jullie inrichting. Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel zitplezier met de nieuwe bank in oktober. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Daniel

Geweldige meubelzaak, problemen worden altijd goed opgelost en er wordt goed naar de wens van de klant geluisterd.
Wij komen er graag kopen en je wordt er prima geholpen.

Altijd een luisterend oor als er problemen zijn.

kan niets bedenken

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring en de mooie complimenten over onze winkel. Fijn om te lezen dat je bij ons prettig geholpen bent en vaker bij ons komt! Veel plezier van je aankoop... Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring en de mooie complimenten over onze winkel. Fijn om te lezen dat je bij ons prettig geholpen bent en vaker bij ons komt! Veel plezier van je aankoop en tot snel in onze winkel. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen