Eric otters

Super goed

Klantvriendelijk, geholpen door dhr rijsemus. Gaf goede adviezen en ideeën. Bank besteld, nu wachten op e mail..

Geen verbeterpunten.
100% goed

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Eric! Super dat je goed geholpen bent door Ignas in onze winkel. We wensen je alvast heel veel woonplezier met je nieuwe bank namens Profijt Meubel... Dankjewel voor het delen van je positieve ervaring Eric! Super dat je goed geholpen bent door Ignas in onze winkel. We wensen je alvast heel veel woonplezier met je nieuwe bank namens Profijt Meubel Huissen.

Irma

Fijn geholpen door de medewerkers. Goed advies gekregen. Ruime keus voor een goede prijs.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor je mooie review Irma! Super dat je goed geadviseerd bent in onze winkel en dat ons assortiment je goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Monique

Prettig, deskundig en klantvriendelijk.

Deskundig en klantvriendelijk.

Helaas was de wachttijd op de fauteuil met 4 maanden verlengd. Dat was niet prettig. Dit lag niet aan de winkel maar aan de leverancier. De winkel heeft hierover wel nauw contact met mij gehouden.... Helaas was de wachttijd op de fauteuil met 4 maanden verlengd. Dat was niet prettig. Dit lag niet aan de winkel maar aan de leverancier. De winkel heeft hierover wel nauw contact met mij gehouden. Dat was wel fijn.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Monique, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat je prettig, deskundig en klantvriendelijk geholpen bent en onze collega's je goed op de hoogte hebben gehouden van de... Hi Monique, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat je prettig, deskundig en klantvriendelijk geholpen bent en onze collega's je goed op de hoogte hebben gehouden van de levertijd van je nieuwe fauteuil. Veel woonplezier gewenst! We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Ans en Anne Karsten

Voor het eerst weer eens geweest bij Jansen Totaal Wonen. Verschillende concepten onder een dak. prima formule. Mooie winkel met prima uitstraling en sortering. Aankopen gedaan bij Profijt en... Voor het eerst weer eens geweest bij Jansen Totaal Wonen. Verschillende concepten onder een dak. prima formule. Mooie winkel met prima uitstraling en sortering. Aankopen gedaan bij Profijt en Jansen. Uitstekend geholpen door Ignas en Janin. medewerkers om trots op te zijn. We komen zeker terug.

Mooi concept met verschillende formules. Prachtige uitstraling.

Zou het niet weten.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Ans en Anne, wat super om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn door Ignas en Janin. Hartelijk dank voor de mooie review en complimenten aan onze collega's. We hopen jullie snel weer in onze... Hi Ans en Anne, wat super om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn door Ignas en Janin. Hartelijk dank voor de mooie review en complimenten aan onze collega's. We hopen jullie snel weer in onze winkel te verwelkomen. Veel plezier gewenst van de nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

J. Van den Berg

Prettig geholpen door mevr.

Geef ons de ruimte om rustig te kijken. En spreekt ons op het juiste moment aan!!

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor de mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat onze collega jullie de ruimte heeft gegeven om rustig rond te kijken. We hopen jullie snel weer in onze winkel terug te zien!... Hartelijk dank voor de mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat onze collega jullie de ruimte heeft gegeven om rustig rond te kijken. We hopen jullie snel weer in onze winkel terug te zien! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Monique Peters

Prachtige meubels,Goede kwaliteit, deskundig advies

Zeer vriendelijk, deskundig personeel

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hi Monique, bedankt voor je mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat onze collega's je deskundig hebben geadviseerd. Veel woonplezier gewenst van je nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team... Hi Monique, bedankt voor je mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat onze collega's je deskundig hebben geadviseerd. Veel woonplezier gewenst van je nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

J.J. Peters

Een jaar geleden heb ik hier een relaxstoel gekocht. Toen was ik al onder de indruk van het advies, het meedenken en de service. Vandaag hier een relaxstoel voor mijn zus gekocht. Deze keer zijn we... Een jaar geleden heb ik hier een relaxstoel gekocht. Toen was ik al onder de indruk van het advies, het meedenken en de service. Vandaag hier een relaxstoel voor mijn zus gekocht. Deze keer zijn we geholpen door Joep. En wederom een fantastische service. Alles is gedaan om een stoel te vinden die helemaal naar haar wens is en niets is teveel. Er is zelfs naar de leverancier gebeld. In deze zaak weten ze echt wat goede service en klantvriendelijkheid is. Ik ben nog nooit zo goed geholpen. En ook de prijzen zijn heel redelijk.

Kennis van zaken, klantvriendelijkheid en service.

Ik kan echt niets bedenken, het was gewoon top

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Hartelijk dank voor de uitgebreide review en complimenten aan onze collega Joep! Super om te horen dat je zo tevreden bent over de service en klantvriendelijkheid. Heel veel woonplezier gewenst van... Hartelijk dank voor de uitgebreide review en complimenten aan onze collega Joep! Super om te horen dat je zo tevreden bent over de service en klantvriendelijkheid. Heel veel woonplezier gewenst van de nieuwe relaxstoel! We hopen je snel weer in onze winkel terug te zien. Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Wilma jansen

Een heel fijne winkel met supervriendelijk en behulpzaam personeel. We zijn vooral blij met Ignas die met ons mee dacht ivm een fauteuil die ik 3 jaar geleden had gekocht en helaas een gebroken las... Een heel fijne winkel met supervriendelijk en behulpzaam personeel. We zijn vooral blij met Ignas die met ons mee dacht ivm een fauteuil die ik 3 jaar geleden had gekocht en helaas een gebroken las bleek te hebben . We konden een andere fauteuil met korting uitzoeken omdat hij vond dat de oude te snel kapot was gegaan.
DANKJEWEL IGNAS voor deze perfecte service

Altijd vriendelijk en behulpzaam .

Geen enkele zijn zeer tevreden dikke 10+ 😊😊😊

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Goedemorgen Wilma, bedankt voor je complimenten aan onze collega Ignas! Met vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen.

Claudia Wemmers - Holthaus

Goede service als er iets is wordt het opgelost

Proberen mee te denken en komen met een oplossing

Géén

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Claudia. Mocht er in de toekomst nog wat zijn, dan weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Helma

TV meubel gekocht en hierbij vriendelijk en deskundig geholpen door Joep

Deskundig advies en niet opdringerig. Vriendelijk personeel.

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Helma! Heel fijn dat je bent geslaagd voor een nieuw tv-meubel met behulp van Joep. Heel veel woonplezier gewenst alvast namens team Profijt Meubel... Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Helma! Heel fijn dat je bent geslaagd voor een nieuw tv-meubel met behulp van Joep. Heel veel woonplezier gewenst alvast namens team Profijt Meubel Huissen.